miércoles, 17 de enero de 2007

Mitja Marató de Sitges 2007

El passat diumenge una bona representació del Triatló Cariñena BCN ens vam donar cita al passeig marítim de Sitges per afrontar la primera Mitja del 2007.

En el meu cas m'ho vaig prendre com a primer test de cara al Ironman d'Austria (tot i que encara falten 7 mesos), i la veritat és que el resultat no va estar gens malament: vaig aconseguir fer marca (1h23'28''), anant a 3.45 - 3.50 p.km. durant els primers 15kms i petant una mica en els 6 últims com era de preveure donada la manca d'entrenament (encara que el sr. Senserrich no s'ho cregui, sol surto un dia entre setmana per la nit i faig uns 10kms..., l'Edgar n'és testimoni, jeje...), al final vaig treure un promig de 3.58 p.km, hores d'ara encara em fan mal les cames!!!

Les condicions climatològiques de la cursa junt amb una mica de vent molest en alguns trams, i un traçat un tant irregular i incómode, van fer que molta gent fes pitjor temps del que esperaven...

Bona representació de la secció femenina de l'equip (esperem que aquesta empenta continui amb les duatlons-triatlons) i explèndid temps del Pablete, en la seva línea, tot i que no n'estava gens content del resultat (esperava fer 2 minuts menys...); per cert, Pablo, mentres m'estaven fent uns massatges recuperadors, vaig sentir per megafonia que et cridaven a pódium (3er universitari), espero que encara estiguéssis per allí per recollir el trofeu...

Aquí us passo els temps dels nostres:

1. Caceres Llorca, Ignacio 01:06:01
...
35. Amoros Romagosa, Pablo 01:16:28
170. Juan Salles, Daniel 01:23:28
1045. Estefam Nahuz, Carolina 01:45:42
1306. Juan Sanchez, Angeles 01:57:52
1307. Eldridge, Jennifer 01:57:54
1376. Sacoto Arias, Adriana 02:05:06
(1401 classificats)

No hay comentarios: