lunes, 24 de septiembre de 2007

Aquatló de Badalona 2007

Crònica d'Ernest Girós

Avui diumenge, dos membres del club, el Xavi i qui us escriu, l'Ernest, hem fet l'aquatló de Badalona.

Sabiem que sería una competició ràpida , que els ritmes serien alts i que patiríem molt. Així ha estat.

El primer parcial l'he corregut a un ritme de 3:40. El Xavi m'ha seguit a aquest ritme fins el primer 1000, on ha decidit canviar i marxar uns 150 m. per endavant. Segons els meus càlculs ha corregut a 3:34. situant-se el 18è de la general en aquell moment!

El sector de natació ha tingut una avantatge i un inconvenient. L'avantatge ha estat que els nadadors entravem a l'aigua saltejats de manera que ens hem estalviat cops i neguits. De totes maneres, alguna presència molesta se m'ha enganxat a l'alçada de la cintura. Mira que és gran el mar!!!. L'inconvenient ha estat l'onatge, que impedia una orientació fluida. Ha estat un sector que tant a mí com al Xavi no ens ha anat gaire bé, ja que hem perdut posicions.

A l'últim sector sí que hem pogut remuntar. M'he trobat força bé i he pogut córrer sense arrosegar-me, que era el que més por em feia (3:29 min/km). Per altra banda, destacar el gran estat de forma que mostra el Xavi en els parcials de cursa a peu i així ho demostren els seus 3:24 min/km. finals.

1. Juan Antonio Calero (CN Rubí) 26:44 8:18/10:46/7:40
...
30. Ernest Girós (Tri Cariñena-BCN) 31:45 9:11/13:51/8:43
49. Xavi Martín (Tri Cariñena-BCN) 33:57 8:52/16:36/8:29
Participants: 101. Retirats : 3

No hay comentarios: