miércoles, 5 de marzo de 2008

MARATÓ DE BARCELONA - 2 març 2008

Crònica de Dani Juan Sallés



Amb una barreja d'extranyes sensacions (melanconia, ràbia, tristesa, enveja...) per no poder estar corrent amb els més de 9000 participants de la marató d'enguany (tot un record!) i intentar atacar el sub-3h, el passat diumenge vaig fer un seguiment-recolçament a la gent de l'equip que hi participava (Blanca, Jordi, Frank, Oscar XL, Montse, Xavi Garcia, Rubén Santervas, Magí) i a altre gent coneguda... El reportatge fotogràfic el teniu en aquest enllaç: àlbum , correspon a la segona meitat de la marató (vaig enllaçar a Meridiana-Felip II, ben aprop de casa, i a partir d'aquí vaig anar fent el seguiment en bici)..., trobareu imatges curioses, també transfons d'edificis emblemàtics, o fins i tot del pas per davant el meu ilustre Col.legi (COAC, el que té els esgrafiats del Picaso), aquí li vaig passar un Powerade al XL-Oscar..., imatges de patiment de corredors en l'últim avituallament, un seguiment exhaustiu de les nostres llebres (Jordi i Albert - 3.30), dels XL Franky i Oscar, Blanca... (també trobareu alguna foto l'Alberti & Mar, Txell Portillo, etc...); perdoneu els que no sortiu (Montse, Ruben, Berraket, Magí, Xavi G....), amb tanta gent i la dificultat de moure's en bici pel circuit no em va ser possible trobar-vos a tots... Després em vaig anar a rodar molt suau per la Zona Franca (poligon Pedrosa), uns 20kms amb plat petit, i de tornada cap a casa vaig passar per línia d'arribada on vaig fer les últimes fotos, impressionant veure l'arribada dels últims participants (tanquen cursa amb 6h)...
La meva enhorabona a tots els finishers (també als que us vau haver de retirar per circumstàncies adverses), els de l'equip van acabar tots força bé, especialment
tenint en compte la calor que va fer i que alguns afrontaven la distància per primer cop... Destacar la gran marca del Magí (3h6'), i com no, la gran tasca de la incombustible llebre Catxetty, que va clavar el crono durant tota la cursa..., a veure si per l'any que ve em deixen portar el globus un altre cop, jeje...









Pel que fa a la meva lessió (conseqüència d'haver forçat al límit, amb un entrenament molt escàs, per fer marca a la Mitja de Gavà - 1h22'55'', cosa de la que no m'empenedeixo, la marca no me la treu ningú i ja se sap que aquest esport té aquests riscos...), el traumatòleg em va diagnosticar sobrecàrrega muscular del tibial anterior (que podria acabar sent una periostitis fet de continuar) i em va dir de fer repós (bé, puc nedar movent poc el peu i bici molt suau) i 10 sessions de rehabilitació (avui he començat amb la primera: làser, corrents, etc...). De moment ja em sento bastant millor (queda poca molèstia) i suposo que ben aviat ja estarem en condicions un altre cop..., espero poder competir en el duatló de Banyoles del 30 de març (llarga distància) i reempendre ben aviat la preparació per Niça.

2 comentarios:

Ironcraig dijo...

lo millor la foto del capi... juas,juas,juas...

Dani dijo...

... i això que no surto marcant quadriceps, pecadorrrrr!!!!