martes, 10 de junio de 2008

Marxa Cicloturista la Bonaigua - 7 juny 2008

Crònica de Xavi Ensenyat
Carles, Xavi Vilanova i Ricardo (ens va sorprende a tots...) van demostrar que porten el cicloturisme a la sang. Van sortir a un fort ritme...i així fins al final. Com el Carles Garrido, però ell tenia mal a un genoll i disortadament va haver d'abandonar de seguida.
El Miki i jo ens la vam prendre com un entrenament de fons que ha de venir molt bé per als propers trialtons. Òbviament vam parar a molts avituallaments.
I també per aprendre: mai havia fet 185 km!!!! (amb Perves, Túnel de Viella i Bonaigua als primers 100 km.)
Vaig passar el moment més crític pujant cap al Túnel de Viella: vent (no et podies posar de peu sobre la bici perque podies acabar a terra), pluja i fred: vaig tenir 'escalofríos' i mal de cap tot i anar ben abrigat; en canvi el Miki és un roure i amb menys roba ni es va inmutar). A la Bonaigua em vaig trobar millor i el Miki i un servidor vam avançar a molta gent. Com bé havia advertit l'amic Oriol Simon, el descens era infernal, amb molts kilòmetres d'obres amb terra i grava. Però el més complicat ja estava fet, els 85 km. restants eren molt favorables.
El Miki, com que baixa amb molta prudència (o hauríem de dir por, je je) es va quedar per darrera, però em va atrapar al km. 170 tirant ell solet (com no!!) d'un grup. Total, ens vam ajuntar una vintena de corredors i llavors em vaig al.lucinar una mica: vaig posar-los en fila a tots dins un túnel a 45 km/h i em vaig escapar en el darrer 'repecho' abans d'arribar a la Pobla de Segur (on sortia i acababa la marxa). Em van atrapar però com que em volia provar amb tants kilòmetres a les cames, vaig demostrar la meva punta de velocitat guanyant l'esprint del grup.
En total, quasi 8 hores sobre la bici...Volia sortir a fer una copa per la nit...però del cansanci em vaig quedar dormit (crec que això de les marxes no és lo meu). Això sí, al dia següent (diumente), vaig nedar 2.250 metres a la piscina pel matí i còrrer 10 km. per la tarda. Un cap de setmana complet!!!!
PD: Felicitats a tots els finishers de Salou. Molt bona representació del club!!!!

No hay comentarios: