viernes, 19 de septiembre de 2008

Cursa de BTT de Canyelles - 14 setembre 2008 / i Cursa de la Vinya 10km - 7 setembre 2008

Cròniques d'Andreu Anglés
Cursa de BTT de Canyelles - 14 setembre 2008
Doncs res, despres de la tri de Tossa vaig disputar la Cursa de Btt . Una cursa molt guapa, amb trams de tot tipus. Vaig disfrutar molt. Hi havia moltisima gent. Mes de 350 participants. La sortida va ser la tipica caravana, m'ho vaig pendre en calma, ja que tant sols començar teniem la primera forta pujada. Aqui l'Organitzacio va tindre una errada perque al acabar la pujada ens van ficar per un sender i es clar, es va formar una gran caravana. Total que al sortir dels ultims et permet anar passant ciclistes i tu mateix et vas animant, i aixi em va passar. Bè, resumin no me la perdo pel 2009.
1 228 FRANCESC GUERRA CARRETERO B 01:21:41
150 307ANDREU ANGLES RUIZ D 02:09:52
A tope!!!
.
Cursa de la Vinya - 7 setembre 2008
La Blanca , Jordi i jo varem disputar la cursa de la Vinya de 10Km. Ells venient de fer la Tri de Banyoles el dia anterior, a la Blanca se li veia cansada, pero al Jordi estava super euforic. Jo vaig quedar-me bocabadat al sentir a un conegut de ells que portava 12 Ironmans i 4 aquest any!!!. Si el veus mai pensaries que es IM. Aixi que va tocar el tret de sortida quant encara estavem parlan i ens va tocar anar passant gent, com vam poguer, encara que le Jordi, te la primera com un Ferrari, la Blanca com un Rolls Royce i jo com un John Deere de color verd. La cursa passava per racons humits, per fortes i llarges pujades i es clar entre vinyes. Varem passar un bon mati. Aqui teniu els resultats.http://www.championchip.cat/cursadelavinya/res2007g.htm.

No hay comentarios: