miércoles, 1 de octubre de 2008

Cap de setmana multiesportiu - 24, 27-28 setembre 2008

CURSA DE MIG FONS 10 Km A ANDORRA - diumenge 28
Crònica de Judith Lluent
El diumenge passat aprofitant que havia de fer gestions familiars per Andorra vaig aprofitar de fer la cursa de 10km campionat d'Andorra de mig fons a la qual també s'hi va afegir el meu cunyat Roberto, que alguns ja coneixeu.
La cursa començava a les 9:30 amb una temperatura baixa justet 10 ºC, va costar fer l'escalfament per entrar en calor. El circuit consistia en dues voltes de 5km entrant cada volta a l'estadi comunal d'atletisme, la cursa era força plana, us adjunto imatge del perfil.
Jo anava amb l'idea de fer la meva millor marca, vaig sortir massa animada i vaig passar el primers 4km en 20:39, entre el 4 i 5 que era el tram de més pujada vaig pagar aquest esforç i ja vaig anar a remolc tota la cursa, pero bé al final 55:23, 17a dona i 8 de la meva categoria.
Pel que fa al Roberto res a veure amb mi, ell en la bona línia, va anar sempre amb el grup capdevanter i va acabar el 38 de la general i 16 de la seva categoria amb una marca de 39:27 i 16.
El total d'inscrits varen ser 152 i acabats 125. Les fotos en el següent ÀLBUM
Ens veiem a l'Olímpic de Barcelona
.
SORTIDA RODADORA A DOSRIUS PER Ctra. DE LA ROCA - diumenge 28
Gran ambientillo i bona grupeta la del passat diumenge per la Ctra. de la Roca (fins a Dosrius, on ens vam trobar amb el CCP); sortida tranquileta a l'anada, amb molt bona harmonia, paradeta de rigor a la Roca per fer una mica de tertúlia (cocacola+bocata), i tornada una mica més animada, introduint 2 o 3 sèries amb la col.laboració de Rubinho i mantenint sempre el grup compacte vigilant que ningú es despengés... Bona resposta de totes les noies (ni més ni menys que 5!!!, i això que Blanca i Judith no hi eren, ja que feien cursa a peu), tres d'elles incorporades recentment al grup. Aquest equipet femení promet molt per la temporada que ve i estan posant molta ilusió i ganes, segur que ens donaran moltes alegries...
Presentació i primeres impressions d'Eli Pracht
Ja tenim equip!
...Tot va començar la passada Triatló de Vilanova...
Allí vam conèixer el grupet del Club Triatló Cariñena BCN. Fins aleshores, érem uns “independents” que corríem per lliure, sense objectius ni pretensions.
En Pedrito, el “xiclista” i jo mateixa, ja feia uns anyets que compartíem entrenaments en un equip de 2: sense club, sense entrenador i amb un sol objectiu: Fer triatlons per disfrutar, gaudir i passar-ho bé! Aquest últim any, s’ha unit amb nosaltres en Marc, alies “el rodador” que s’ha iniciat en aquest divertit i entretingut món triatlètic, amb molt d’entusiasme i amb moltes ganes de fer curses.
Per aquelles casualitats de la vida, en Pedrito coneixia a la Míriam “la noia del Natur House” (com ell deia) i així ens varem posar a xerrar quan va acabar la prova de Vilanova. - Perquè no quedem per sortir a rodar? Dit i fet! Ja hem fet un parell de sortides amb ells i el “feeling” ha estat tant gran i ens ho hem passat tant bé, que hem decidit (amb el seu permís) fitxar pel seu equip de cara a la temporada vinent.
Moltes gràcies a tots i a totes per acollir-nos !!!
PD: Adalt teniu les imatges, fetes amb mòbil (de “plan renove” com diu en Dani), de la nostra sortida de diumenge. Cinc noies...això sí que ja comença a ser cosa seria!

TRAVESSIA AL PORT DE BARCELONA - diumenge 28
Crònica d'Óscar XL
Avui hem fet la travessa al port de Barcelona, una cita anual a la que procuro no faltar, ja que per mi, és una sort i un privilegi que un dia a l'any parin tot el transit d'aquest port per que uns qunts 'sonats'¿? ens tirem a les seves aigues per nedar els 3000 metres que s'han de nedar des de una bocana fins al portal de la Pau, Colon. Aquest matí ha fet un dia espectacular, bon temps, solet però no massa fort, la mar quieta com una piscina, l'aigua fresqueta i no més bruta de lo habitual... :-)) amb aquestes condicions la cosa pintava força bé... Jo venia de passar-ho malament el dia del triatló de Vilanova en que a l'aigua em vaig ratllar bastant i vaig fer un temps força fluixet, avui volia recuperar les bones sensacions a l'aigua. Abans de començar m'he trobat amb els companys del C.N.L'Hospitalet, amb el Jordi Vilardaga i amb altres companys i companyes triatletes, catxondeo, bromes, divertimento que sempre va bé, fem la foto de Rigor i cap a les golondrines. viatge de plaer fins a la sortida i quasi sense temps de preparar-nos es dona la sortida, primer anem direcció sud fins anar a voltar unes boyes que estan quasi fora del recinte del port fem mitja volta i després agafant de referència el world trade center cap al Portal de la pau, les meves sensacions són bones i tinc la sensació d'anar força bé, però sembla que el world trade center l'allunyin mentre fem la travessa... :-)) veig un grup devant que viren molt a la dreta i em pregunto si ho estic fent bé, però crec que si, tinc la sensació de que són ells qui s'esan desviant i segueixo endevant, mentre vaig nedant recordo quan anava més a poc a poc i gaudia d'anar mirant els barcos i el paissatge des de l'aigua... ara vaig més per feina i no em distrec mirant el paissatge... ho fèia millor abans¿? finalment arribo a la cantonada del trade center i encaro cap a Colon, en aquest troç em relaxo una mica i aquí si que miro el maremagnum i el port, al final, com sempre apreto per esgarrepar algun segon i evitar que algú que ve darrera meu m'avançi...:-))Al final faig uns, per mi molt bons 51,47 , he baixat més de 5 minuts respecte l'any passat que va feia mala mar, quedant entre els 100 primers, estic content i em plantejo de cara a l'any que ve baixar dels 50 minuts... Un cop acabada la travessa ens hem dutxat i hem marxat cap a l'Atlètic Barceloneta a fer la típica butifarrada... :-)), lo millor del dia, jajjaja, ens hem inflat a menjar i hem gaudit del dia fantàstic que feia, tornada cap a casa en metro i després de la migdiada sortideta en bici fins a peu de costes... dia complert. Òscar
.
II TRIATLÓ SPRINT DE PLATJA D'ARO - dissabte 27
Andreu i J. Catxetty van ser els únics valents del Team Cariñena que van disputar la proba, a l'espera de la crònica aquí teniu els resultats:
1 PONTANO ROLDAN, FRANCISCO 0:57:22 0:10:57 - 0:31:35 - 0:14:50 TRI.TEAM PIRINEU DE GIRONA
2 TRIAS SANTASUSANA, MARC 0:59:12 0:11:33 - 0:33:05 - 0:14:34 CLUB TRIATLÓ MANRESA
3 JUAREZ ROSELLO, FRANCESC 0:59:17 3 0:11:44 - 0:32:54 - 0:14:39 - C.N.REUS PLOMS
86 OLIVELLA PUJOL, JORDI 1:14:24 0:17:37 - 0:38:26 - 0:18:21 TRIATLO CARIÑENA - BCN
169 ANGLES RUIZ, ANDREU 1:28:36 0:23:20 - 0:43:27 - 0:21:49 TRIATLO CARIÑENA - BCN
(199 classificats)
.
SORTIDA PER LA COSTA - PARPERS - CTRA. DE LA ROCA - dimecres 24 (dia de la Mercé)
Bona grupeta (uns 15), amb les noves incorporacions a l'equip (Eli, Marc i Pedro) i a la què es van afegir Blanca, Jordi i Búfalo a Montgat..., amb bon solet tot i que les previsions deien el contrari.




No hay comentarios: