sábado, 3 de enero de 2009

Duatló BTT de Cabrils - 28 desembre 2008

(totes les fotos en aquest ÀLBUM)

Crònica de Miriam -'tot terreny'
28 de Desembre 'dia del Innocents' , potser és un senyal i realment no era el millor dia per fer un duatló de muntanya després de tants dies plovent...
Fins ara pensava que córrer plovent eren condicions adverses...bueno, doncs nooo, el fang és pitjor i això em fa arribar a la conclusió de que igual encara pot ser pitjor....amb neu? però amb neu sí que anul·laran les carreres, no??
Avui el dia pintava molt malament però al preguntar a un noi de l'organització ha dit: no s'anul·la ni de conya. En aquell moment m'ha quedat molt clar que no hi havia excusa per escaquejar-se, bueno, què hi farem, era el meu segon intent de fer-me enrera però tampoc, jo ho he intentat!Bueno, en realitat durant la carrera n'he tingut un parell més però avui m'ha acompanyat el Dani, i la veritat és que estic súper agraïda, hagués estat molt més dur sola! això és un capi i lo demés són tonteries!!!.
Bueno, de l'equip: Andreu, Adolfo, Montse, Frank, Dani, Miriam.
Diuen que el fang és bo per la pell, doncs que sapigueu que igual el proper dia que ens veieu no ens reconeixeu perque avui ens hem tret 5 anys de sobre com a mínim!. Jo no m'enguarrava tant des de no sé quan però fijo que de petita!. Avui hem involucionat en tots els sentits! jeje. Ara que penso... la marca que m'ha quedat a les cames del pantaló no és del sol, no? el fang posa morenu?¿?
Ah, el duatló avui, en realitat, era PENTATLÓ perque tenia reptes afegits:
- Esport 1: córrer, un clàssic.
- Esport 2: anar en btt, fins aquí tot bé..
- Esport 3: Patinar amb la bici sobre el fang a les baixades. (Aquest és de ALTO RIESGO)
- Esport 4: Prova de reflexes al evitar que entri fang als ulls tot i portar ulleres qui en duia, i per a mi el repte ha estat baixar amb els ulls pràcticament tancats, rollo "chino".
- Esport 5: Fer les disciplines anteriors amb 2-3Kg de fang a sobre distribuits entre la bici i la roba.
Bueno, com a esport no està malament, és "completito". Així que per a qui li sembli poc emocionant fer carreres de 10km en asfalt que me pregunti!.
Bueno gent, ara fins el proper repte!!.
Bon inici d'any!
.
Foto del 'abans i el després' (Frank i Montse)... Podríem proposar allò del joc de buscar les 7 diferències..., bé, estaria fàcil..., fang, fang, fang i més faaaaang.....
Per cert, bon carrerón i bon estat de forma de Montse, que per poquet no va pujar a podi (4ª noia de 10 classificades). Miriam, tot i que va patir una miqueta més en el seu primer duatló de BTT, va fer 7ª i ben aprop de la 6ª...
Enhorabona a tots/es per aguantar estoicament la plujeta i l'arrebossada de fang!!!.
Primera transició de Frank, Adolfo i Andreu... (em vaig entretenir tirant alguna foto mentres esperava a Miriam per fer-li 'd'escolta' en el tram de BTT...).
Abaix teniu un resum de la classificació...

No hay comentarios: