viernes, 20 de marzo de 2009

Duatló de Sant Guim de Freixenet - 15 març 2009

El trident Cariñena (Búfalo, Edgar i Dani), repostant fuel després de la cursa... (què bona la coca i la xocolata!!!, jeje...). Merci per la foto, Susanna.
El trident de la Segarra altre cop, ara abans de la sortida i amb el paissatge de la cursa a peu (últim tram) al darrere...
.
Crònica de Dani J.S.
Com que aquest cop no tinc a la gran col·laboradora de cròniques, ni ningú que em faci 'xantatge emocional' (jeje...), doncs aquí va un petit resum del duatló del passat diumenge per terres de la Segarra (paral.lelament, i en terreny BTTero, els nostres companys Frank, Montse, Andreu i Marc representaven al Team Cariñena en el duatló de muntanya de Vilanova, ja ens passaran crònica...):
...La coca i la xocolata estaven per llepar-se els dits, vaja 'atracón'!!!, en pocs minuts vaig recuperar el parell de kilos que vaig perdre en el transcurs de la proba, jeje...; per deixar constància, la foto d'adalt que ens va fer la Susanna (fotògrafa i duatleta del Roca Running Igualada, http://susannasaez.mifotoblog.com) al 'tridente Cariñena' en acabar la cursa... Pocs instants abans parlava amb Melcior Mauri sobre com li havia anat (em va dir que va petar corrent, però un cop més va fer el millor parcial de bici i una meritòria 6ª posició final), i el vaig convidar a entrar en el nostre blog per veure alguna foto seva que he anat penjant últimament..., gran paio en Melcior...
Després d'omplir bé el dipòsit amb fuel de coca i xocolata, per estirar cames i completar la jornada esportiva, 21kms més de rodatge en bici, repetint altre cop el circuit ciclista, aquesta vegada però sense tensions ni fatigues, tot i que l'Edgar es va animar més del compte en els darrers kms...
Caru, mira que mallot más chulo que me puse para el rodaje, jeje... (mallot d'Austràlia, on està actualment la nostra companya brasilera del Team, i que esperem tenir ben aviat competint altre cop amb nosaltres...).
De la cursa, poca cosa a dir..., com sempre sortida a rebentar i a 'maricón el último'...; jo encara notava a faltar frescura en les cames després de la pallissa de la marató, i a sobre hi havia dues rampetes que 'tela marinera'... i uns quants metres de propina respecte la distància habitual (5,6km-21km-2,8km); el terreny, pista forestal més del 70%...
En la primera de les dues voltes, l'Edgar i jo vam anar junts (la idea era fer tota la cursa junts, per fer una bona classificació d'equip), però en la segona volta va perdre pistonada de cop i es va despenjar (i això que jo també vaig clavar una mica), així que vaig afrontar la bici tot solet i a la caça de grups; en vaig repescar dos de 10-12 unitats i gent desperdigada, i en l'última pujada (bastant dureta) m'en vaig anar del grup tot sol fent forat suficient perque no m'enganxessin en l'últim tram de córrer... (bon parcial de bici tenint en compte que m'ho vaig haver de currar quasi tot jo, 19é millor temps...).
Vaja 'cutre-pegot' que li vaig haver de ficar a l'acople...
... Aquí obrint forat respecte al grup, en l'inici de l'última pujada.
... I aquí coronant una de les dues rampes bèsties de l'última cursa a peu.
.
El més important és que vam poder puntuar per equips (tot i que l'Edgar no va tenir un gran dia, i Búfalo tampoc gaire), i retallant punts respecte el més immediat rival; ja ens acostem a la 2ª posició del nostre grup...
L'anècdota del dia: les jutges de cursa no em deixaven entrar a boxes si no unia les barres del meu acople (el vaig posar el dia abans, i fa dues temporades mai m'havien dit res..., però estrictament és el que diu el reglament...), sort que un és previsor i una mica Mackhiver i ja anava preparat amb el material per solventar-ho, però se'm van esfumar els 10 minutets que tenia destinats a escalfament i em van posar una mica nerviós...
Al final de la cursa, al Búfalo també li van 'fotre el toque' per portar un acople (i manillar) móbil, que abans d'entrar a boxes es puja (per no rebassar la distància permesa) i després, ja en cursa, es baixa, jajaja..., el que va passar realment és que es va descuidar d'apretar els cargols, anda que no vam riure...
Destacar la 6ª posició de l'Edgar en el ranquing absolut masculí de duatló de carretera després d'aquesta cursa i la 3ª en el Circuit català per categories (ABM), si va assistint a totes pot fer perfectament entre els 3 primers...
.
Més fotos de la cursa (gentilesa de l'organització www.pccervera.org)...

Sortida...
Melcior Mauri en el primer tram de cursa a peu...
L'Edgar en els inicis del circuit ciclista...
Melcior altre cop, ara en el seu millor terreny i ben acoplat, a la cacera del cap de cursa...
I aquí els dos primers llocs del podi, en Roger Roca (que també camina força bé en bici) i en Xavi Torrades...
L'Edgar en l'últim tram de cursa...
.
CLASSIFICACIÓ:
LLOC/DORS/CognomNom/NOMCLUB/CAT./TIEMPO/Pº1/Tiempo1/Pº2/Tiempo2/Pº3/Tiempo3/VEL/PºCat
1/1267/ROCA DALMAU, ROGER/ROCA RUNNING. TRI IGUALADA/ABM/1:03:25/1/0:18:57/6/0:34:48/1/0:09:40/36,21
2/753/TORRADES SABATA, XAVIER/C.N.REUS PLOMS/ABM/1:04:02/3/0:19:13/4/0:34:29/3/0:10:20/36,54
3/756/BAYES PRAT, DANI/C.N. VIC-ETB/ABM/1:04:15/4/0:19:25/3/0:34:28/4/0:10:22/36,56

4/2075/RODRIGUEZ BATISTA, SERGI/P.C. CERVERA-TRIATLÓ/ABM/1:04:25/2/0:19:13/7/0:35:00/2/0:10:12/36,00
5/1595/Viladoms Bellart, Josep/C.N.REUS PLOMS/ABM/1:04:35/5/0:19:28/5/0:34:30/6/0:10:37/36,52
6/198/MAURI PRAT, MELCIOR/C.N. VIC-ETB/V1M/1:05:16/11/0:20:12/1/0:33:48/20/0:11:16/37,28/1
31/169/JUAN SALLES, DANIEL/TRIATLO CARIÑENA – BCN/V1M/1:11:20/46/0:22:23/19/0:37:03/41/0:11:54/34,01/6
44/171/FERRER SERRANO, EDGAR/TRIATLO CARIÑENA – BCN/ABM/1:13:24/47/0:22:42/42/0:38:40/44/0:12:02/32,59
75/174/DEL ESTAL REBOLLAL, JUAN CARLOS/TRIATLO CARIÑENA – BCN/V1M/1:19:34/78/0:25:12/64/0:41:17/66/0:13:05/30,52/12
105/925/VIÑETA NEVADO, ANGEL/C.T.S.J.ABADESSES/V2M/1:53:28

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Estas intractable Dani !!!!!!!!!!! A Manresa fins i tot el Catxeti el vaig tenir a roda....... que us foteu els del Cariñena team ????????

Una abraçada

Dani dijo...

...coca i xocolata de l'autèntica, com la de la foto, jajaja...
Bé, el Catxetty acostuma a portar un arsenal de gels, jeje... (jo un squeezy com a molt, que sinó després venen les 'cagaleres'...).
Doncs a Manresa ell anava encara bastant tocat de la marató, així que t'hauras d'anar posant les piles, jejeje... (no t'amuinis que quan arribin els triatlons ja em treuràs minutada nedant...).
Vinga company, a veure si ens veiem al du de Banyoles, o al de BCN demà...
Per cert, Catxetty i Blanca demà fan també la marató de Roma i diumenge que ve Banyoles, estan realment malalts, jajaja...
Una abraçada! (ja he linkat el blog de l'Eva des del nostre...)