miércoles, 17 de junio de 2009

Triatló Sprint de Manresa - 13 juny 2009

Crònica de Raquel
Sobre el tri de Manresa.... vaig patir molt! m'explico: l'aigua força bé, però com que l'aigua era tan tan tan verda No es veia res i va ser un fotiment continu d'osties, vaig ser el pernil d'un entrepà que va durar tota la recta fins la primera boia. Primera transició força lenta, no sé que em va passar que no m'entrava el casc...potser tenia el cap inflat de tota la setmana i del mosqueig que portava (Dimarts vaig anar a la fisio perquè em feia mal el tibial...em va fer unes compressions brutals -que vaig plorar i tot- i m'ho va deixar pitjor, amb sensació de cremor, que a hores d'ara encara tinc....) pero vaig avançar moltes noies, la veritat i vaig portar un bon ritme. De moment contenta amb el rendiment en les dues primeres parts, arriva la cursa i uffffff quin maaaaaal, en fi, patim-patam fins al final. Al final millor del que m'esperava, ja que no anava força convençuda (vaig pensar en no competir...). Aixó si.... QUINA CALOOOOOOOOOR!!! Exagerat.
Resultat 19 femení - 6ª de Categoria....jjiiji quina pupa, encara em queda molt per millorar!
Lloc Lloc/cat Dorsal Nom
Club Categ Temps
19 6 5 DEL AGUILA BRAVO, RAQUEL TRIATLO CARIÑENA - BCN SUB23F 1:15:37 0:13:37 0:38:43 0:23:17

2 comentarios:

FRANK JIMENEZ dijo...

Animos a todos los cariñenas
Saludos y a entrenar

Anónimo dijo...

Vigila ese dolor tibial... es un signo de que algo no funciona bien. Haz que te revisen la pisada y ponte en manos de un buen podólogo deportivo. Es un consejo que te doy por mi experiencia.