miércoles, 30 de septiembre de 2009

82ª Travessia al Port de Barcelona (3000m) / Triatló B de Banyoles - 27 setembre 2009 ... i cap a CALELLA!!!

Participació de dos Cariñenus (Edgar i Dani, en el mig de la foto, marcant pectorals, jeje...) en la 82ª edició d'aquest clàssic de les travessies de natació, 3.000m per les tèrboles aigües del Port de BCN..., en companyia també dels amics Óscar XL (ex-Cariñena), Javi Pérez (triatleta de l'Hospitalet), etc...
.
Crònica de Dani J.S.
Per a mi era el primer cop que feia aquesta Travessia, i no és que en tingués gaires ganes, però suposo que em convenia de cara al IM de Calella del diumenge vinent, ja que la natació és el que porto més fluix... Sol us puc dir que, a part de tot el petroli que vaig tragar, vaig enganxar un bon 'globo' (la mar estava bastant mogudeta, sobre tot en el tros que surts a mar oberta, i aprop d'un espigó), i la meva feina vaig tenir per arribar i completar els 3.000m, als que segurament jo hi vaig afegir 200 ó 300m més, jeje... (en 1h14', quan en piscina els vaig fer l'altre dia en 1h01'), tot i la tentació constant de pujar a les barquetes que m'anaven seguint en els últims 1500m i m'anaven preguntant si estava bé... (crec que uns quants es van pujar, ja que tenia més gent enrere, no sé si voluntàriament o per obligació, ja que no podien tenir el port tancat per molt temps...); a l'arribada crec que sol va entrar un més per darrere meu, jeje..., quina vergonya!!!, i a sobre quan surto, que prou feines tenia per aguantar-me dret, un paio de l'organització molt simpàtic em diu que per un altre any he d'entrenar més, jaja... (en principi posen un límit de temps d'una hora)...
L'Edgar, que s'ho va prendre amb calma (segons em va dir), va fer algo menys de l'hora, i l'Óscar XL uns 51 minuts... En aquestes travessies hi ha bastant nivell i poc 'patata' com jo, així que aviat em vaig quedar solet i amb poques referències (sol hi ha 3 boies grogues bastant juntes al principi), fent mooooltes SSSS....
Però bé, es tractava de fer distància pel IM i en el mar, segurament Calella tampoc serà una bassa d'oli, sort almenys que allí sí que podrem dur el neopré...
Samarreta XL (per draps de netejar bici) i bona botifarrada després per completar la jornada (i compensar el desastre de natació), tot plegat sense cost d'inscripció. Ah, llençar-se des de la barqueta (2 barques per la de 3.000) té la seva gràcia, tot i que ens van marejar una mica abans de donar el tret de sortida, jeje...

.
Felicitar també als finishers del Triatló B de Banyoles, Jordi Catxetty i Xavi Garcia, que una estona abans que nosaltres ja estaven a l'aigua. Jordi continua demostrant el seu gran estat de forma, que fa preveure una bona marca en el IM de Calella, i Xavi ja li ha agafat el 'gustillo' a això de la Ll.D., aviat ja s'atrevirà amb el IM; Blanca també va prendre la sortida, fent els sectors de natació i de bici, però deixant el sector de córrer (que és el que més li agrada i li va millor) segons el planning previst pel IM de Calella i perque tampoc estava gaire fina degut a un encostipat...
..
Ara ja sol queda desitjar molta sort i que vagi tot bé en la gran cita de la temporada, el Challenge Maresme... Ja se sap que en un IM pot passar de tot (que m'ho diguin a mi, jeje...), però crec que els 7 Cariñenas que en prendrem part (Blanca, Judith, Jordi Catxetty, Adolfo, Lluís Rey, Marc Carbonell i un servidor) anem ben preparats per assolir l'objectiu de ser Finishers i alguns amb bons registres...
Sort i A TOPEEEE!!!..., us esperem a Calella, amb el vostre suport i ànims ho aconseguirem!!!... A veure si afegim 4 Finishers més al llistat de Cariñenes amb IM acabat. Pels que no pogueu assistir, podreu fer el seguiment instantani a la web http://www.halfchallenge-barcelona.com/home/intro.html, la proba comença a les 7.30 a.m. (hi ha 9 sortides de natació, graonades cada 15' i 5') i es tanca a les 12.00 p.m.

No hay comentarios: