lunes, 12 de octubre de 2009

'LOS 7 MAGNÍFICOS' FINISHERS DE CALELLA

Totes les fotos en aquest ÀLBUM-CHALLENGEMARESME (agraïments a Àlex Roca, Xavi Garcia, Eva Boza / Dani Fernández, Marathon-Photos.com) i en aquest altre ÀLBUM-ELI.
Resum de l'actuació dels 7 cariñenas en l'entrada anterior, i a continuació, algunes cròniques...
.
Enhorabona FINISHERS!!! Crònica i fotos de Lluis en el seu blog:
Crònica del malalt Jordi Catxetty: 'ja tinc ganes de fer un altre, m'apunto a Zurich'... Crònica de Dani 'Capi' (en entrada anterior): 'desastre de marató a partir del km 20, cagaleres i més cagaleres..., la historia se repite'...

Crònica de Blanca: a l'espera... Impressionant marató!!!
Crònica d'Adolfo: a l'espera...
Crònica de Judith: més abaix...
Crònica de Marc en el seu blog:
.
Crònica de Judith
4 d’octubre de 2009, sona el despertador a les 04:15h. He pogut dormir bé, em preparo l’esmorzar, arròs amb tomàquet i una mica de tonyina, sembla més un dinar que un esmorzar de matinada.
A les 5 recullo el Dani i una mica més tard al Jordi i la Blanca, tots anem de camí cap Calella.
Abans d’entrar a Boxes, ja ens trobem l’Alex (amic de ciclisme), que com nosaltres a matinat per animar-nos tota la cursa.
Boxes, miro la bici, omplo la bossa amb el menjar previst durant la cursa, d’allà cap on estan les bosses i hi poso els gels que vull pel córrer i bici. Deixo la bossa d’especial needs.
L’hora de sortida s’acosta i em començo a posar el neoprè i surto cap a la platja, encara es fosc, l’aigua es calenta, allà em trobo el Marc que també ha matinat.
A les 7:30 surten els homes pro, després les dones pro que no són moltes i després nosaltres la resta de dones, comentem les últimes coses i ens desitjem sort amb la Blanca i la Txell i cap a la línea de sortida "alea iacta est", pingüins a l’aigua.
Em despisto una mica i me’n vaig un parell de cops cap a les boies de tornada però finalment en el bon recorregut.
Surto de l’aigua en 1h16 uff genial, cap a la transició, i tranquil·lament em preparo per la bici , hi ha una pila de voluntaris que t’ajuden.
Començo en la bici i vaig bé sense forçar acaba la primera volta he de parar a fer un pipi, i quina sorpresa al sortir del WC veig el meus pares, quina iluuu. Continuo la bici a ritme, no vull anar molt forçada. A la tercera volta em passa el Dani i em diu que vagi tranqui i així acabo. El circuit espectacular molta gent animant a tot arreu.
Ara ve la segona transició, me la prenc amb molta calma, faig un altre pipi i començo a córrer, els primers metres els faig amb el Dani, ell va a millor ritme, jo em marco el meu vull mirar de fer-la en 5h, en realitat vull acabar.
Fa molta calor i a cada avituallament bec molta aigua i també me’n tiro molta per sobre.
Al km 7 veig el meu germà amb la seva novia que em conviden a coca-cola. Em senta de meravella. Segueixo menjant km i al canvi de sentit de Calella, quin ambient hi era tothom animant, segona volta i veig la resta de la família, quin club de fans...
Al km 16 aproximadament he de parar novament a fer un riuet, però hi ha cua, després d’esperar i esperar el faig darrera la parada d’autobusos. Tot va com una seda em trobo bé, i no vull mirar el cronòmetre. Tercera volta, només queda una ufff això va massa bé. Al km 33 em dona un "baixon", camino del 33 al 34 mentrestant em prenc un gel i segueixo bevent aigua i coca-cola. Al 34 em refaig el gel ha fet efecte i ja torno a córrer fins la meta. Arribant al 40, torno a veure la Eva "tresk", crec que està més emocionada que jo de veure’m passar, em fa una abraçada que no té preu, ja m’ho començo a creure que això està al sarró. De tanta aigua em fa tornar a parar a l’últim avituallament a fer un darrer riuet i ja cap a meta. Un cop passat per sota la via del tren i pensant que només queda un km faig un petit canvi de ritme, però el pago quan arribo a l’alçada del Box estic fosa, tot s’apropa baixo la rampa i ja hi som una ziga zaga iiiii la catifaaaaa, em trec la gorra i ho celebro tothom crida quin ambient, estic en un núvol, CONSEGUITTTTT!!!!.
Al entrar a la zona mixta, veig el Dani, l’Aldolfo, Blanca i Jordi, tothom a acabat!!!
Comentem la jugada, bec i menjo una mica la napolitana calenta de xocolata és un bé de Déu.
MIL GRACIES a tots els que vareu estar animant, no us podeu imaginar com fa pujar l’ànim i que les cames funcionin.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Moltes felicitats a tots els finishers!!!!!!!
em sembla que us heu inscrit a Zurich... jo ho vaig fer la setmana passada així que ens veiem el 25 de juliol de 2010 a Suïssa!!!!!

jordi dijo...

ya estamos en zurich ,empiezo los entrenos...