martes, 15 de diciembre de 2009

XXI Mitja Marató Ciutat de Vilanova - 13 desembre 2009 i Primers rodatges per la costa...

Per anar escalfant motors de cara a la Mitja de diumenge i per començar els rodatges de pretemporada amb les noves incorporacions (Laura i Jordi en aquesta ocasió), dissabte vam muntar una sortida de bici per la costa aprofitant encara el solet...
En la foto, d'esquerra a dreta, Jordi 'Esqueri', Dani 'Capi', Laura 'super-machine' i Dani 'Panda', després de fer unes cocacoles en la terrasseta del bareto d'Arenys. També ens van acompanyar fins Mataró en Miki i Jose, ells es van donar la volta abans...
Bona organització de relleus a l'anada (Laura i Jordi van aprendre molt ràpid i s'ho van passar força bé...) i a la tornada ens vam juntar amb algun grup gran...
Al final van caure uns 80km (pels de BCN, Laura i jo; Dani 'Panda' i Jordi van fer una mica més...), amb paradeta inclossa al final per fer una lliçò pràctica de com arreglar una punxada (Laura està aprenent molt ràpid, jeje..., i en la seva 2ª sortida de bici ja s'ha notat molta millora..., tant ella com Jordi van entrar molt bé als relleus...).
Bon escalfament previ a la Mitja de Vilanova, considero que aquests rodatges suaus del dia abans van bé per una cursa, sobre tot si no has fet quasi res entre setmana, almenys per a mí...
.
MITJA DE VILANOVA
Dia passat per aigua, com ja venien avisant, però bons resultats del Tri BCN - Cariñena Team, que vam aguantar bé el fred i el 'xirimiri' que ens va acompanyar tota la cursa (i que a alguns ens va deixar com pollets remullats, jeje..., no en canvi els 'calveras-catxettys' que ni es van despentinar, jeje...). Donat el mal temps no vam poder fer la foto de grup, tant sols una amb Santi al guardaroba quan vam acabar...
Sortida al capdavant (en segona fila) i ben aviat ens vam ajuntar en Santi i jo; li vaig dir de baixar una mica el ritme perque anàvem a 3.30 - 3.40 els primers kms i calia reservar forces pels tobogans de la carretera de Cubelles (ens vam permetre el luxe de xerrar una mica i tot, jeje...). Des del principi tenia una lleugera molèstia en la planta del peu (que ja em venia d'abans de Mataró), però cap el km 7 se'm va accentuar bastant i li vaig dir a Santi que anés tirant que jo aixecava una mica el peu (potser aquí lo més prudent hagués estat plegar, però ja sabeu que sóc una mica inconscient i aquest terme no entra en el meu diccionari esportiu...). Vaig continuar ('cabezota' de mi), intentant mantenir una mica el ritme i sense perdre la referència visual del Santi (a uns 100m), i aprofitant que aquest cop l'estòmac es va comportar, possiblement perque no vaig beure quasi aigua, em vaig animar en la zona dels tobogans (cap els kms 14-18) i vaig anar recuperant posicions fins enganxar altre cop al Santi cap al km18 i ja vam anar junts fins a meta, fent una bona labor d'equip (a veure si pels duatlons també ho aconseguim) i obtenint un gran registre (1h23'07'') per una Mitja que no és precisament plana i que té molts girs que et fan perdre ritme...
Marca personal pel Santi, i jo tant sols em vaig quedar a 13 segons del meu millor temps (Gavà 2008), que d'haver-ho sabut encara apreto més, jeje...
Conseqüències de l'imprudència..., doncs que a l'endemà anava coix i que això té tota la pinta d'una 'fascitis plantar'..., de moment repòs absolut de córrer fins al duatló de Cabrils (espero que ja estigui millor la cosa...). Suposo que això ha derivat de l'anterior lessió de l'aquiles, ja que et fa recolzar el peu d'una altra manera, o potser culpa de les bambes...
Durant la cursa vaig veure en una ocasió a l'Adolfo, que va fer marca personal en Mitja (aviat baixarà d'1h30') i un parell de cops a la Blanca, que després de les rutes ciclistes per Canàries trobava a faltar una mica l'entreno runner... Al Catxetty no li vaig veure el pel (mai millor dit, jeje...), però també va fer una gran cursa i després vam petar la xerrada en acabar...
Bona cursa també del nostre ex-compi Héctor Rosso (a ver si vuelves al triatlón fiera!...) i ànims per l'amic Óscar XL, que pel que he llegit en el seu blog va tenir problemes i va haver de caminar una mica...
També l'enhorabona i ànims pel meu col.lega (i company de viatge en aquest cas) Joan Cortés, que tot i uns problemes musculars que arossega fa unes setmanes, finalment va poder acabar la cursa, xino-xano, però va acabar... (no les tenia totes al principi).
.
CLASSIFICACIÓ:
Cognoms, Nom Club Cat T.Real T.Oficial
1 TORRADES SABATA, Xavier C.A. MANRESA 3 01:10:17 01:10:21
2 OUAHABI, Abdeslam C.A. CANOVELLES 3 01:10:59 01:10:59
3 CAPDEVILA GóMEZ, Joan C.A. MANRESA 3 01:11:31 01:11:30
21 GIL SOJO, Carlos GRUP EMPRESA SEAT 3 01:17:49 01:17:53
77 SANCHEZ ALMAZAN, SANTI TRI BCN - CARIÑENA 4 01:23:11 01:23:07
78 JUAN SALLÉS, DANI TRI BCN - CARIÑENA 4 01:23:11 01:23:08
126 ROSSO, Héctor Antonio INDEPENDENT 4 01:25:48 01:25:46
152 NOGUERO PLANAS, Mª Vinyet ESPORTIU PENEDES 10 01:27:17 01:27:16
199 OLIVELLA PUJOL, jordi DOMINGO CATALAN 4 01:28:40 01:28:29
310 PEREZ LOPEZ, Adolfo TRI BCN - CARIÑENA 3 01:31:43 01:31:26
511 TRENAS HINOJOSA, blanca DOMINGO CATALAN 11 01:38:08 01:37:58
919 GOMEZ PAU, Òscar C.E. PICORNELL 4 01:50:13 01:49:41
1111 CORTES FUENTES, joan INDEPENDENT 6 02:01:15 02:00:17
1194 BELMONTE FERNáNDEZ, María José INDEPENDENTS 11 02:25:04 02:24:20

Impressions de l'Adolfo:
La verdad es que la media de Vilanova fue como una visita relàmpago. Aparecí veinte minutos antes de la salida, se me paso por la cabeza no correr por la lluvia y porque tenía moléstias en la garganta... al final me animé con la meta de intentar bajar del 1:30. Durante lacarrera me crucé con Jordi y Blanca y vi a Dani (que por su cara noté que algo no andaba bien) con Santi. En cuanto llegué a la meta, cogí las cosas y para casa que había compromisos familiares, no saludé ni me despedí de nadie, a la francesa!. Al final no pudo ser el bajar de 1:30 pero hice marca personal 1:31:26. El próximo reto será bajar a 1:28 en la de Sitges.
Me apunto a la duatlon de montaña del 27. A TOPE!!!
Adolfo

1 comentario:

SOMOS UNA BANDA dijo...

colons com esta l'equip
A l' Hector Rosso el veig fora de serie
Bé espero que ens saluden a les sortides i arribades, je je je