martes, 5 de enero de 2010

Cursa dels Nassos (San Silvestre BCN) - 31 desembre 2009 Primers rodatges del 2010

PRIMER RODATGE DE L'ANY PER LA COSTA - 2 gener 2010 ... i per desintoxicar-nos una mica dels excessos del Cap d'Any i de l'Any Nou, una bona colla de 9 triBCN-cariñenus i 3 companys més del C.C.P., ens vam llençar a la carretera per fer l'habitual ruta hivernal BCN - Sant Pol - BCN, amb paradeta en una terrassa d'Arenys per fer un cafetó i comentar la jugada...
Mooolta ferralla acumulada, jeje...
Raquel i Rubinho van poder gaudir d'un dia sense pluges, tot un luxe donat el temps que tenen normalment pel País Vasc... En la foto, amb Dani 'Panda' i Marion, tots llestos pel tret de tornada...
.
CURSA DELS NASSOS - 31 desembre 2009
Seguint els bons costums, bastants dels integrants del Tri BCN - Cariñena (uns 13-15) vam acomiadar l'any amb aquesta Sant Silvestre barcelonesa que cada cop té més adeptes (enguany més de 9.000 corredors)...
Aquest cop, i per no empitjorar la fascitis plantar, que continua incordiant bastant, vaig decidir no penjar-me cap dorsal, sí en canvi una petita motxilla i la càmera de fotos per anar fent el seguiment in situ d'una manera més relaxada i gaudir de la cursa i l'ambient... Fins el km 6,5 aprox vaig fer de 'llebre' del meu germà David (el de la Danone), que va aguantar bé un ritme de 4' p.km. (complicat tirar fotos a aquest ritme i que surtin enfocades, però encara li vaig fer unes quantes, jeje...), després ja vaig afluixar progressivament per anar-me trobant amb més gent de l'equip i perque començaven les molèsties al peu...
Sortida primer dels atletes en cadira de rodes i pocs instants després els favorits... El meu germà i jo, al igual que molta gent, ja havíem fet uns 4kms d'escalfament, sortint des de casa...
Bona cursa del meu germanet, que tot i portar molt poc entreno, es va acostar bastant als 40 minuts. Precisament va ser en la 2ª Sant Silvestre, la de l'any 2000, en la que el vaig engrescar a córrer curses, i des de llavors ja en porta un munt de mitjes i maratons... I aviat incorporarem també a la nebodeta Laura (pura energia!!!), que aquests dies ens ha tingut molt entretinguts, jeje...
Amb Montse, que acaba molt en forma l'any, vaig coincidir en els darrers metres, després de trobar-me també amb Lluís Rey, Xavi Garcia i altres coneguts...
En meta també estava Judith, fent fotos, i al cap de poca estona arribava en Búfalo (suposo que debia sortir més tard, en la segona tanda, amb Jordi i Blanca...). També ens vam retrobar amb Raquel i Rubinho, que van baixar de Bilbao per passar les Festes amb la família, etc., etc...
Una bona ocasió per trobar-se amb molta gent coneguda de l'àmbit esportiu i desitjar un bon final i començament d'any nou a tothom...
.
CLASSIFICACIÓ:
(els que he trobat..., possiblement em deixi a algú, amb tanta gent ja se sap...)
1 Carles Castillejos 28:41 (2:53)
29 Rosa Morato Rodriguez 32:06 (3:13)
303 Miki Lapedriza Ferragut 37:30 (3:45)
477 Santi Sánchez Almazan 38:42 (3:53)
614 Javier Mora Díez 39:30 (3:57)
(730) David Juan Sallés 40:08
903 Frank Jiménez Alvarez 40:56 (4:06)
966 Lluis Rey Gómez 41:16 (4:08)
1099 Xavi Garcia Garcia 41:51 (4:12)
1523 Carlos 'Búfalo' Del Estal 43:18 (4:20)
1821 Montse Aranda Castan 44:14 (4:26)
1920 Blanca Trenas Hinojosa 44:31 (4:28)
1927 Jordi Olivella Pujol 44:32 (4:28)
3535 Raquel i Javier del Aguila + Rubinho 48:57 (4:54)
(7.572 classificats)

No hay comentarios: