viernes, 2 de abril de 2010

Triatló Indoor Solidari del Raval- 13 març 2010

Encara que soni molt estrany per aquestes dates, alguns ja hem estrenat la temporada de triatlons, això sí, en un format poc habitual (30min nedant /15min T1 / 45min spinning / 15min T2 / 30min running) i per una causa solidària (es tractava d'acumular el màxim nombre de kms, ja que cada km representava 1€ d'aportació per financiar un projecte d'investigació sobre les malalties cardiovasculars), de manera que no anàvem a competir sinó a passar-ho bé i a contribuïr per la causa. Bona companyia Tri BCN-Cariñena amb Eli i Neus, que com qui no vol, van obtenir la 1ª i 2ª posició respectivament en categoria femenina, tot i que alguns 'errors arbitrals' no ho van refectir així en el moment de l'entrega de premis, després ja es va solucionar tal com us explica l'Eli en la seva crònica...
Tot i ser just després de la marató, encara una mica encarcarat, i sense haver nedat quasi res en tot l'hivern, em vaig deixar 'enredar' per les noies, i la veritat és que va valer la pena, ens ho vam passar força bé i vaig veure que nedant tampoc estic tant malament (bé, igual de dolent que sempre, jeje... 1550m en 30') i corrent ja em vaig trobar força bé just després de la marató, anava per sota de 4min/km, llàstima que se'm van deixar de comptar unes quantes voltes i que en l'spinning vaig començar uns 7-8 minuts més tard (per causes de força major...)
La nostra aportació a la causa (entre tots tres) va ser d'uns 74€, i de 2.130€ entre tot el col.lectiu de participants, clar que en realitat va ser més, ja que es van descomptar voltes en el sector de córrer (a mi per exemple, em van posar 5,5km en els 30 minuts de running, quan en realitat haurien de ser uns 7,5-8km, a l'Eli també li va passar, i a més gent...)
Recompte provisional (no real) dels Tri BCN-Cariñena:
DORSAL/ NOM/ KM PISCINA/ KM BICI/ KM CORRENT/ TOTAL
65 Neus Pich: 1,45/18,85/3,3/23,6
66 Dani Juan Salles: 1,55/19,82/5,5/26,87
67 Elisenda Pracht: 1,7/17,48/4,125/23,305
... I res, animar-vos a tots a participar-hi en la propera edició, us ho passareu molt bé...
Vaja makinetes que tenim al club!!!, venen a passar-s'ho bé i surten carregades amb dues cistelles ben farcides de fruita (1ª i 2ª noies), enhorabona campiones!!!
Moments previs al inici de la natació (5 persones per carril)...
Spinning ben amenitzat per una monitora força 'canyera', jeje...
Tot un luxe veure a la nostra amiga Eva Fontecha (l'etiquetadora del Fb, jajaja...) participant en un triatló des de dins; esperem veure-la més sovint a peu de canó, jeje... Aquí al costat del col.lega 'machine' Sergi...
... i aquí tots cinc en acabar lúltim sector de running (Dani 'Capi', Eli 'Caipi', Eva, Neus i Sergi). Jornada fantàstica i diferent...
Neus ens va demostrar el seu gran potencial en spinning... Tot just començar amb el seu primer triatló i ja ens fa podi, enhorabona makineta!!!... Per cert, pel que ens va comentar, la cistella de maduixots no va durar gaire, es veu que estaven mooolt bons...
Aquest va ser el podi erroni, en realitat la primera era quarta i Eli i Neus primera i segona...
.
Crònica d'Eli 'Caipi'
II Triatló Solidària Indoor (contra les malalties cardiovasculars)
Tres membres de l’equip: el Capi, la Neus i jo, hem participat en la segona edició de la Triatló Solidària Indoor de Ciutat Vella. Havíem quedat a les 10h00 per no anar amb presses...puntual com un rellotge suís, faltaven 10min que jo ja hi era. De sobte m’he dit, què estrany no hi ha ningú més? Pregunto i m’havia equivocat de poliesportiu, no era al Frontó Colom com jo pensava era a “Canricart” unes travessies més enllà (quin cap el meu!)
Arribo i em trobo en Dani que per molt que costi de creure, ha arribat a les 10h00 en punt! Poc després ha vingut la Neus i llavors, ens han explicat una miqueta el funcionament d’aquesta cursa tan diferent.
Hem començat amb 30min de natació a la piscina. Cinc persones per carril i un voluntari que ens comptava les anades i les vingudes. Jo no les tenia totes, perquè fa un munt que no nedo, però he començat la primera i m’he trobat com “peix en l’aigua”. He començat a avançar a la resta de gent del carril, cosa que desgastava, pels canvis de ritme...per sort alguns et deixaven passar. Al final 1750m en 30min, que tenint en compte les circumstàncies està força bé. La Neus també ho ha fet molt bé, 1.450m i en Capi més o menys...no sé la distància exacta que ha fet.
Quinze minuts per canviar-nos i cap al spinning. Ostres! què estrany haver d’obrir l’armariet per fer la transició i tenir temps per anar al servei i tot! Les Cariñena’s girls ens hem enfundat la samarreta de tirants vermella, a conjunt, les malles curtes i cap a la sala. Allí 50 bicicletes alineades ens esperaven, amb una tarima per la monitora i un equip de so. I en Dani?! No havia arribat encara que la musica ja havia començat a sonar i tots a pedalar...ha vingut amb retard i s’ha afegit al quòrum ciclista (no sabem que diantre a fet!). Mare meva, quina canya que li donava la “mazinguer Z” de monitora que ens feia pedalar al so de la música de manera frenètica. He provat de seguir els seus moviments, però quan ja dúiem 35 min i ens feia aixecar el “culet” del seient...jo no parava de pensar: - Noia com es nota que tu no has nedat mitja hora i que ara després has de córrer!
La Neus i jo de tant en tant movíem els braços, picàvem de mans i trèiem la llengua als càmeres. Perquè les coses com són, hi havia més “paparazzi” que a les platges d’Eivissa...je,je
Per fi, hem baixat de la bici i cap al vestuari altra vegada. I llavors al circuit exterior a fer el running. Semblàvem ratolins, en un petit circuit de tres-cents metres, gira que te gira...molta animació però poc control de les voltes. El temps era el mateix per a tothom, 30min i en teoria ens havien de controlar les voltes què fèiem les comptaven els voluntaris. De seguida m’he vist corrent envoltada de nois, i amb el “99” ens anàvem donant el relleu. Saludant a tothom quan ens creuàvem, esquivant gossos “petaners” que ens volien mossegar els bessonets, girant les rampes agafats com orangutans a les baranes...però per fi 5,4,3,2,1 i final de cursa!. Sessió fotogràfica amb l’Eva i en Sergi que també hi han participat i cap a la dutxa. Algunes persones em felicitaven i em deien que havia fet una bona carrera, fins i tot ens han preguntat que a quin club pertanyíem. Molts em comentaven, has guanyat segur, has tret molta distància a les altres en la piscina i al córrer i jo pensant, doncs m’ho ha semblat a mi també... però a veure...
Repartiment de premis, tercera classificada Neus, segona...primera...i jo...Què?!
Estranyada, he anat a preguntar...amb la Neus hem comparat distàncies i no podia ser. De manera correcte he demanat veure els resultats perquè creia que s’havien equivocat. Algunes persones de l’organització em donaven suport i sort de l’Eva que amb un alt sentit de la “justícia” a començat a demanar explicacions. Al final, havien oblidat contar-me 4 voltes en el circuit de córrer (més d’un quilòmetre) i gràcies a l’anònim “99” que sabia que havia arribat amb mi, he pogut veure on estava l’errada.
En un gest molt d’agrair els organitzadors m’han cedit una cistella de fruites i m’han dit que ho sentien. La més feliç, la que s’ha endut el primer premi, que ha desaparegut ràpid, ràpid, en realitat havia fet quarta i no primera.
Ens hem divertit, hem col·laborat per una bona causa i a sobre ens hem emportat fruita! Què més podem demanar?! L’Any vinent segur que repetim!
.
Comentari de Neus
Uauuuu Eli, quina crònica més ben feta!! ni jo hagués transmès tan bé com ha anat tot. La veritat que com us vaig dir ...ENS HO HEM PASSAT PIPAAAAA!!!!...i tot de la llàstima de no fer la foto com a primera i segona classificada per culpa de les confusions, la veritat que el desenvolupament del triatló ha estat genial!!!hem disfrutat..ens hem divertit...i ens hem emportat una cistella de fruita a casa, com molt bé dius Eli, què més es pot demanar??....El proper any si tot va bé repetirem!!!i tant que sí!! Així que feu-nos cas i animeu-vos a participar!!!

No hay comentarios: