miércoles, 8 de septiembre de 2010

Pujada a Montserrat i Travessia de Sitges 2.200m - 31 juliol i 1 agost 2010

Crònica de Dani 'Capi'
Cap de setmana força complert com a aperitiu a les vacances, amb ascensió a Montserrat dissabte amb un total de 120km (Neus, Serginho i un servidor), i per si no fos suficient, a l'endemà travessia de natació de 2.200m a Sitges anant i tornant en bici des de Barcelona (en aquest cas, els únics atrevits, Neus 'Machine' i un servidor, i allí ens vam trobar amb el company Ernest que també feia la travessia i ens va guardar les bicis al cotxe...).
Podeu veure totes les fotos en aquest ÀLBUM Montserrat - Sitges

Dissabte 31 de juliol: BCN-MONTSERRAT-BCN (120km)
A l'esquerra, i abans d'iniciar la pujada final, amb els compis Serginho (que tot i el posat 'serio' i de 'bon xaval', ens té assegurat l'espectacle cada cop que ve, jaja...) i Neus 'machine'...; per tots dos era novetat això de pujar a Montserrat, no en canvi per mi, que en l'època ciclista ho pujava 3 ó 4 cops en una mateixa temporada..., tot un clàssic que té un encant especial, i més per als què ens tira la muntanya...
En la foto de la dreta veureu que la meva scott no necessita un motoret com la de Cancellara per pujar Montserrat, puja tota soleta i sense cames, jajaja...
Neus i Serginho en els inicis de la pujada (8km des de Monistrol de Montserrat), amb aquest increïble i peculiar perfil de la muntanya com a teló de fons...
Altre cop els dos 'figures', afrontant ara la rampa més dura, a kilòmetre i mig aproximadament del final...
Les típiques fotos obligades un cop ets adalt (i després de polir-nos quasi tota una coca-cola de 2,25l, eh Serginho?, jajaja...), amb aquestes impressionants i màgiques formacions rocoses al darrera que tant bé caracteritzen Montserrat... El cotxe de 'recolzament', també tot un puntàs, jeje... (hi havia casamentori...)

Diumenge 1 d'agost: TRAVESSIA DE SITGES 2.200m + 110km bici
Amb les cames encara un pel carregades del dia abans, Neus i un servidor ens llencem altre cop a l'aventura, amb la motxil.leta a l'esquena i 'tira milles' cap a Sitges..., 47kms des de Barcelona per l'Autovia de Castelldefels i amb les Costes del Garraf per anar 'tonificant' les cames abans de llençar-nos a l'aigua, jeje...
Tot un puntàs retrobar-nos de nou amb el nostre ex-cap de files Ernest (el de la protecció solar 80, jeje...), que tot i algun quilet de més, ens va demostrar que continua sense perdre les seves grans facultats de nedador, jeje... (us adjunto classificació abaix...). Neus i jo ens ho vam prendre bastant de 'tranqui', ja que les cames anaven ja bastant carregadetes i havia perill de rampes..., de fet jo a penes vaig bellugar els peus...
Primera sortida de la travessia de 2.200m: tots els nois... Enguany, l'aigua bastant més tranquil·la i neta que en edicions anteriors...
... i aquí tenim a les valentes!!!, mostrant bíceps i 'el número de la suerte para hoy', jeje...
Segona sortida: totes les noies... (més d'una em passa quasi per sobre en els darrers metres, jeje...)
Aquest any bastant més sencer que en edicions anteriors (acostumo a 'pillar bons globos' en aquest tipus de travessies quan l'aigua està moguda...).
Amb el col.lega Aleix (foto central) vam estar xerrant una estona...
I Neus 'machine' (amb l'esglèsia de Sitges al fons) encara no era ben conscient del 'calvari' que encara l'esperava, jeje..., uns 63kms més per tornar a casa amb la motxil.leta a l'esquena, aquest cop però pel temible Ordal, això sí, després d'uns bons bocates i gelats i d'una merescuda migdiada en la gespa del passeig marítim de Sitges... Tornada en bici un pel 'accidentada'..., dues reparacions per punxada i la Neus maleint els meus ossos per deixar-se ficar en aquests 'verengenales' (em va intentar convèncer prèviament de l'opció Renfe, jajaja...), però va ser una bona preparació per la marxa cicloturista Perico Delgado del 22 d'agost i va consolidar encara més el seu títol de Machine en la seva primera temporada, jeje..; ja s'ens va fer de nit arribant a BCN...