domingo, 10 de octubre de 2010

Triatlons de Pareja i Cuenca / Marxa Cicloturista Pedro Delgado - Agost 2010

Algú havia dit que les vacances són per descansar?..., doncs no, també es pot fer una mica d'esport per passar unes bones vacances, jeje..., així que dos tri BCN's (Neus 'Machine' i un servidor) ens vam endinsar per terres aragoneses i de la meseta i sierra castellana per fer dos olímpics, la marxa cicloturista Pedro Delgado i una mica de muntanya...

III TRIATLÓ OLÍMPIC DE PAREJA (Guadalajara) - 15 agost
Després d'uns dies de rodatges previs per la Sierra d'Albarracín (preciós aquest poble!!!, precisament per aquesta Sierra em vaig iniciar amb la bici bastants anys enrere, jeje...) i per Terol, ens arribem al Azud de Pareja per fer aquest triatló que cada cop va guanyant més prestigi i nivell (enguany també campionat regional de Castilla - La Mancha).
Viatge nocturn una mica 'accidentat'..., sortíem una mica abans de les 6 de la matinada de Monterde d'Albarracín (el poble del meu pare), i ben aviat ens vam topar amb dos controls antidooping, uyyy...d'alcoholèmia volia dir, jeje... (per ser que sol havia bufat un cop en ma vida..., dues de seguides i per uns poblets i carreteres quasi deshabitats, jeje...), també se'ns van creuar varios grupets de cérvols (mai n'havia vist tants en una mateixa nit, jeje..., i això que de petit venia bastant per aquests pobles...), que feien aixecar de tant en tant el peu de l'accelerador, però així i tot vam arribar bé de temps... Allí ens esperaven també els nostres grans amics de batalla Sergi i Eva, amb els que ens tornaríem a trobar una setmana després en l'olímpic de Cuenca, dos clàssics ja del seu calendari, jeje... (per mi tampoc eren nous, ja els vaig fer dos anys enrere..., sí en canvi per Neus, que amb aquest de Pareja ja assoliria el seu segon olímpic en poc temps d'estar en aquest mundillo...)
La foto de rigor un cop finalitzat el triatló (més fotos en l'enllaç que teniu abaix...). Perque no hi ha control antidooping en els triatlons, que sinó segur que també pillem, jeje...
Eva, com sempre, 'a pie de cañón' fent una gran tasca dins l'organització de la cursa; Sergi arrasant com sempre (en el top 20 de la general); Neus 'machine' consolidant-se en la distància olímpica i gaudint de la cursa (el nivell de les noies va ser força elevat...), enhorabona pel 2on olímpic!!!; i en el meu cas..., doncs les condicions no m'eren gaire favorables (natació bastant més llarga dels 1500 habituals i amb bastant agobio al principi, a sobre sense neoprè i desviant-me bastant en el tram final..., la bici que és el meu fort no arribava als 35km i me la vaig patejar tot solet al sortir malament de l'aigua..., i la cursa a peu de 10km si que em va anar bastant bé, seguint la major part de la cursa a la noia que va fer el millor parcial...), però com que eren vacances i anàvem simplement a passar-ho bé..., doncs tots contents, jeje..., i més després de la mega-paella que ens van oferir després del triatló... (chapeau per l'organització!).
... i com que a continuació tocava agafar cotxe altre cop i anar cap a Tres Cantos (Madrid), doncs què millor que uns cafetons ben carregadets i en bona companyia, jeje...

CLASSIFICACIÓ MASCULINA:
Pos Dorsal Apellidos Nombre Club Categor Pos.Cat. Natación Ciclismo Carrera TiempoMeta
1 243 ARRIERO JAVIER DANIEL TRITALAVERA SUB23M 1 0:21:47 0:51:31 0:35:00 1:48:18
2 226 PAREDES GOMEZ ENRIQUE TRIATLON CAMARGO SUB23M 2 0:23:12 0:52:35 0:32:52 1:48:39
3 32 DE SANTIAGO LOPEZ RUBEN A.D.TRIATLON PACENSE ABM 1 0:21:50 0:51:35 0:35:40 1:49:05

20 99 MIRO PUIGVENTOS SERGI C.T. GIRONA COSTA BRAVA ABM 15 0:23:48 0:52:27 0:37:32 1:53:47
98 223 JUAN SALLES DANI TRIATLó BCN - CARIñENA V1M 12 0:34:21 0:57:39 0:39:08 2:11:08
195 204 GARCIA GARCIA RICARDO No federado ABM 140 0:46:24 1:20:31 0:52:11 2:59:06

(23 desqualificats o no presentats)

CLASSIFICACIÓ FEMENINA:
1 20 HERRERO GOMEZ HELENA LIDER-ESPROTEN-TRITOLEDO ABF 1 0:23:51 0:58:32 0:39:15 2:01:38
2 21 ORTEGA DE MIGUEL MARIA LIDER-ESPROTEN-TRITOLEDO SUB 1 0:22:26 1:00:04 0:40:12 2:02:42
3 22 REGIDOR SANZ SARA LIDER-ESPROTEN-TRITOLEDO ABF 2 0:22:54 0:59:38 0:40:23 2:02:55
24 28 PICH CANES NEUS TRIATLó BCN - CARIñENA ABF 21 0:32:04 1:07:13 0:56:47 2:36:04
30 23 CASTRO PUENTE MARIA JESUS MARLINS TRIATLON MADRID V1F 5 0:47:47 1:21:00 0:56:59 3:05:46

XXII TRIATLÓ OLÍMPIC DE CUENCA - 21 agost
Després de la pertinent visita turística per Cuenca i les seves 'casas colgadas', ens tornem a trobar amb els compis de batalla Eva i Sergi, per fer en aquest cas Sergi i jo únicament (ja que Neus es reservava per fer a l'endemà en bones condicions la seva primera gran marxa cicloturista...) aquest triatló tan maco i autèntic (sense drafting), dins un preciós entorn i amb un gran ambient... Moments abans de començar la cursa també tindria el privilegi de xerrar una estoneta amb la nostra amiga lleidatana Eva Ledesma, a qui ja vaig augurar-li la victòria final en categoria femenina (era fàcil encertar-la, jeje...)
Foto de grupet en els moments previs a la natació... Eva i Neus animant a tope i fent un exhaustiu reportatge fotogràfic..., gràcies noies!!!...
Per fi em surt una natació bastant correcte (26'12'', trobant-me encara bastantes bicis a boxes, jeje...), tot i que en la 2ª volta m'entra un mal de panxa considerable que ja m'acompanyaria fins al final de la cursa..., en la bici m'ho vaig aguantar bastant bé, remuntant força posicions al no estar permès el drafting, i en el running és on vaig patir més, amb fort flato i tot, fent un temps bastant fluixet pel que faig habitualment en aquest sector i perdent algunes posicions..., així i tot content (pos. 54 i 6é de categoria) i gaudint de l'ambient i del lloc...
CLASSIFICACIÓ:
Pos. Dor Nombre Categoria PtoCat Sx Club T_Natacion Pto1 T_Ciclismo Pto2 T_Pie Pto3 T_META
1 1 IVÁN TEJERO VÁZQUEZ ABSOLUTO MAS 1 AQUASLAVA 16:54 1 1:03:56 2 34:08 2 1:55:28
2 74 JOSE MIGUEL PEREZ MARTINEZ ABSOLUTO MAS 2 TRIATLON COSTA BARCELONA MARESME 17:13 3 1:07:53 7 32:42 1 1:58:13
3 2 PERU ALFARO SAN ILDEFONSO ABSOLUTO MAS 3 ATLETICO SAN SEBASTIAN 16:58 2 1:07:47 6 36:48 15 2:02:02

12 190 EVA LEDESMA CALVET ABSOLUTO-FEM 1 F BIG DUTCHMAN 19:49 14 1:12:44 28 36:04 10 2:09:06
16 12 SERGI MIRO PUIGVENTOS ABSOLUTO MAS 13 TRIATLÓ GIRONA COSTABRAVA 20:16 24 1:11:39 20 39:42 31 2:12:21
51 191 NURIA CASTELLS LLEDO ABSOLUTO-FEM 2 F LUB TRIALO SUECA 24:20 84 1:19:20 69 39:34 30 2:23:52
54 148 DANI JUAN SALLES VET1-MAS 6 TRIATLÓ BCN - CARIÑENA 26:12 118 1:15:33 43 41:50 58 2:24:26
69 192 ANAIS TOMMY MARTIN ABSOLUTO-FEM 3 F C.T.DIABLILLOS DE RIVAS 25:05 100 1:20:33 84 43:03 72 2:29:23
141 181 FRANCISCO GONZALEZ MOSQUERAVETERANOS2-MASC 7 C.D.B. TRIATLON CRIPTANA 34:21 173 1:35:56 160 56:04 145 3:07:47

17ª MARCHA CICLOTURISTA PEDRO DELGADO - 22 agost
Amb 5 hores escasses de descans (marxàvem passades les 20h de Cuenca), tornem a agafar cotxe ben de matinada des de Tres Cantos i cap a Segovia..., allí ens espera una de les marxes cicloturistes més duretes (uns 170km amb 4 ports ben macos encadenats i 'colofón' final de 40km de 'falsos llanos' amb fort vent en contra...), aquí l'únic objectiu era disfrutar de l'ambient d'una gran marxa i que Neus aconseguís una bona estrena en aquesta modalitat...; era la seva primera marxa cicloturista i la distància màxima feta per ella fins el moment, li tenia una mica de por, però se'n va sortir força bé tot i patir bastant en els últims 40km (fins l'últim port va anar força bé, amb un promig que donava opcions a aconseguir el diploma d'or, però degut a alguns problemes estomacals i al cansanci ja en els kms finals, el 'hombre del mazo' va donar una mica fort i el tram final es va fer una miqueta agònic, sense poder ficar-se a roda dels grupets que ens anaven passant..., però així i tot un gran èxit per ser la seva primera gran marxa (7h29' temps final), deixant encara molta gent enrere i amb ganes de repetir l'any vinent, jeje...
Gran ambientàs en la sortida sota l'Aqüeducte... I la recompensa final..., diploma signat pel gran Perico Delgado, el meu ídol dins el món del ciclisme, jeje...
La pujadeta a la Morcuera (a ritme de Neus 'Machine', jeje...), el port amb més desnivell, tot i que el que es fa més dur pel cansament acumulat és l'últim (Navafría)...
Com sempre en aquesta marxa..., gran reconeixement de la valentia i esforç de les noies (Neus es va quedar impressionada dels constants crits d'ànims al llarg de tota la marxa, en canvi als gregaris 'ni caso', jajaja...), pujada a podi de totes elles (crec que unes 15-20), foto amb Perico i regalet d'unes ulleres adidas i dues ampolles de vi, a més del mallot que enguany era molt maco i psicodèlic... I per rematar una gran matinal, dinar ben complert gentilesa de l'organització...
Un gran paio en Perico!!!, i una enorme paciència per signar autògrafs i fer les fotos de rigor amb tothom, jeje... (una més per la col.lecció, en tinc ja unes quantes, clar que cap amb corona floral com en aquesta, jajaja...)

CAMINADA PEL PARC NATURAL DE PEÑALARA - 24 agost
I per estirar una mica les cames després de la Perico, què millor que una passejada muntaneya d'unes 5 hores per aquest preciós entorn del Parc de Peñalara? (en el límit entre Madrid i Segovia, i amb punt de partida aprop de Rascafría, per on es passa en la marxa...). Tot s'ha de dir..., el dia abans va ser de relax-descans i 'panxing' a la piscina de Tres Cantos, jeje...
El punt final del recorregut..., la Laguna de los Pájaros, on no ens vam trobar gaires ocells precisament, jeje..., si en canvi uns quants cavalls, vaques, llangardajos, corbs, i altres animalons (com ara mosquits i corcons, eh Neus?, jajaja...)

CARIÑENA, punt de pas...
Heus ací el poble que res té a veure amb el nostre club (vinos Cariñena no ens patrocina, jeje...), però que curiosament té el mateix nom que la botiga de bicis que ens dóna suport...). Va ser punt de pas en el viatge d'anada...

ALBARRACÍN..., un poblet preciòs (Patrimoni de la Humanitat), amb una arquitectura de l'època fascinant i intocable, la seva muralla, els seus carrerons, les pintures rupestres, etc..., bé es mereixia la visita d'un dia mínim...
... I cómo no!!!, l'excusa principal d'aquestes vacances semi-esportives, la de sempre dels últims anys..., veure a la meva nebodeta Laura de Tres Cantos (i a la resta de family clar...), cada dia més maca i més moguda, i que cada cop apunta més cap a futura triatleta, jajaja... (amb 4 anys i mig, neda, pedala i correteja com la que més i no descansa ni un segon, no se li pot seguir el ritme, jejeje...)
(Podeu veure algunes fotos més en aquest ÀLBUM Activitats Agost 2010)