sábado, 20 de noviembre de 2010

Rodatge per la costa (N-II) i Cursa de la Sagrera (10km) - 13 i 14 novembre 2010

Aprofitant els últims dies de bonança (estiuet de Sant Martí) abans de l'arribada del fred hivernal, el passat dissabte 12 TriFunny BCN's (en la foto falten els germans Vitalla, que ja van començar a fer via cap a BCN...) vam fer rutilla fins a Sant Pol, uns 90km i pico per anar tonificant les cames per a les curses de l'endemà (Clot, Sagrera i Mitja de Castellbisbal)...
Alguns atrevits encara de curt aprofitant el solet..., altres però protegint-se d'un bon refredat, jeje...
No podia faltar la clàssica paradeta per fer la cocacola, bocata i/o café i comentar la jugada...

CURSA DE LA SAGRERA (diumenge 14)

Amb les cames encara un pel tocades del dia anterior, els Sergis Vitalla (336) i 'Dutty' (321) i un servidor (320), ens vam donar cita en aquesta cursa de 10km, que en el meu cas m'enganxava al costat de casa.
Diuen que qui no arrisca no pisca..., doncs aquí estem en primera línia de sortida amb el crono apunt i disposats a treure el fetge almenys en els primers kilòmetres, jeje...
Sortida en estampida...
Felicitar als Sergis, que van fer una bona cursa, i més tenint en compte que encara no estan acostumats a córrer després d'una tirada llarga de bici (Vitalla va fer marca i a Dutty li va faltar ben poquet...), entrant pràcticament junts en meta com podeu veure a la foto (pos.85 i 86, 42'20' i 42'21''); per la meva part, posició 20 de la general i 6é de categoria (em van passar el 4at i el 5é en els darrers metres, però a part hi havia bastant nivell, ja que el 3er i 4at de la general també eren veterans), però el pitjor de tot, o el que fa més ràbia..., a 10'' de la marca personal (temps final 37'14''), clar que no era precisament un circuit per fer marca, tenia algun repetxillo i uns quants viratges... Me la vaig jugar ja des del principi (durant el primer km anava en la 2ª posició, ja que el ritme no era excessivament frenètic), en el pas pel km 5 el crono em marcava 18'04' i per tant hi havia clares possibilitats de baixar dels 37', fins i tot dels 36'30'', però vaig passar un moment crític cap al km 7 (com un 'apretón' dels meus, últimament no vaig massa fi de l'estòmac...), baixant bastant el ritme i perdent posicions, fent un segon parcial bastant pitjor (19'10'')..., ritme final 3'44'' p.km.; per altra banda em va faltar motivació pel fet d'anar més de mitja cursa pràcticament sol i sense 'llebres', com si fes una crono individual... Però bé, un altre any serà, jeje...
Propera cita..., Cursa C.E.C. de Collserola diumenge vinent (18km), amb bona participació de TriBCN's, sort a tots/es!!!...

Més fotos de la cursa...

No hay comentarios: