domingo, 1 de abril de 2007

Duatló de Vilafranca 2007

Crònica de Miki Lapedriza

Aquest matí s'ha disputat en un dia lleig, molt fosc pels núvols i la pluja que feia, no donava moltes ganes de fer el duatló.

De l'equip masculí del TRIATLÓ CARIÑENA hem sigut tres persones només, l'Andreu, en "Búfal" i un servidor. La prova ha començat amb un minut de silenci cap al duatleta i CAMPIÓ DEL MÓN Sub'23 de duatló Dani Guzmán a causa d'un cáncer. D'es d'aquí els condols cap a la seva familia en nom del club TRIATLÓ CARIÑENA.

Un cop fet el minut de silenci, ha começat la prova que tot just s'estava aguantant com es podia el temps i ha comença a ploure en el primer sector de correr, un sector un pel exigent on un cop transorreguts uns 800 metres aproximadament començava una pujada pel mateix polble de Vilafranca, les meves sensacions eran molt bones, però una vegada més per no revisar el material he tingut que parar quan estava bastant posicionat en el tram de correr ja que les bambes no tenia la boleta del cordons i m'ho havia cordat fluix i se m'ha sortit la bamba, para corda i torna a correr això ja he perdut uns quans segons, he anat remontant posicions però ja havia perdut el
grup que m'interesava anar.

En el sector de bici, anava molt bé, ja que m'havia escapat per enganxar el primer grup nombrós i just donar la volta s'em surt la cadena, baixa i torna a parar i arrancar, un cop possar la cadena s'em torna a sortir i para, i torna arrancar, he començat a tirar però finalment no he pogut enganxar-los ja que hauré perdut més d'un minut.

El circuit no era exigent, era bastant ràpid, el que passa que molta pluja i degut això la federació ha retallat el cirucuit, han sigut uns 13 Km aproximàdament.

Després en el segón sector de correr he ha anat amb un conegut Jordi Moyano (Jovent79) que li he tirat en bici durant tot el segon tram i hem anat chipichape fins arribar junts a meta.

Fotos i video a triatleta163


1. Torrades, Xavier (CN Reus Ploms/Abm) 0:42 0:15 0:19 0:08
2. Rodríguez, Sergi (CT Manresa/Abm) 0:43 0:15 0:19 0:08
3. Macgregor, Steven (Costa Brava/Abm) 0:44 0:15 0:20 0:07
...
65. Lapedriza, Miquel (Tri Cariñena/Abm) 0:51 0:00 0:00 0:00
81. Anglès, Andreu (Tri Cariñena/Abm) 0:54 0:20 0:23 0:10
98. Del Estal, Carlos (Tri Cariñena/Abm) 0:56 0:20 0:23 0:11

No hay comentarios: