miércoles, 18 de abril de 2007

XII Duatló Castellfollit de la Roca (Campionat de Catalunya)

Crònica de Xavier Martín Ensenyat

Diumenge 15 de maig. L'equipazo, que només va comptar amb integrants masculins, va viure un Campionat de Catalunya ple d'anècdotes.

Cal destacar el gran paper del Capi Dani Juan (cada cop està més en forma per afrontar l'Ironman d'Austria) en una cursa amb un grandíssim nivell (només cal mirar el nom dels primers classificats). A més, tot i que es tractava d'una competició curta (5-20-2), us puc assegurar que no hi ha un tram de carretera que sigui pla (tot es puja-baixa, tant al sector de cursa a peu com a la bici).

Ernest continua la seva preparació de cara a les triatlons (on ell és el nostre cap de files amb el permís del Miki), i a l'arribada reconeixia que encara li falta un puntet. Es queixava fins i tot d'algun quilet de més, el que no compta tant a l'hora de nedar.

A un servidor, que també enfoca la seva preparació de cara a les triatlons, encara li falta un mes de bon entrenament per trobar-se a gust a la competició. Al primer sector vaig intentar seguir el Dani, però després de la primera rampota ja treia el fetge per la boca i vaig haver de baixar el ritme. El sector de bici el vaig fer amb amb l'amic Moyano del Jovent, i al tercer sector vaig tenir problemes per la mala organització (els boxes eren 'lliures') i un descuit meu: vaig agafar com a referència la meva bossa ironman, però com que hi havia una altra exactament igual a la vora, no vaig veure les meves sabatilles, vaig pensar que se les havien emportat per error
i vaig agafar-ne unes altres (un número més i sense plantilles, és clar). Encara sort que no em vaig lesionar!

L'Andreu continua com a membre de l'equip més constant i regular, i va completar un duatló molt digne. El Carles del Estal, per la seva part, va arribar molt just a la sortida (arrossegava un procés gripal i fins darrera hora va dubtar si venir o no). Al sector de bici, va decidir deixar de competir i es va treure el casc, mentre es dirigia xino xano cap a boxes. Lo curiós és que uns dels àrbitres li va ensenyar una targeta vermella amb tota l'autoritat del món (els testimonis presents els van comparar amb el mític ex àrbitre de futbol Raúl García de Loza), ja que no sabia que el nostre Búfalo ja havia plegat.

A les dutxes, vam tenir un ensurt de mort, i mai millor dit. El Dani es va posar a parlar amb el Carles Casero (Mataró), que havia patit una caiguda a un revolt molt traicioner, i just en aquell moment (Dani, ¡nos hechizas a todos!) va entrar en crisi. Li costava respirar i es va començar a queixar de forma ostensible. l'Ernest va esprintar fins la Creu Roja i va avisar. El van atendre de seguida i el van portar a l'hospital, on es va recuperar. Teníem sospites de que fos un neumotorax (trencada de costelles que presionen el pulmó), però sembla que
ho van descartar. Us puc assegurar que vam notar la gallina de piel!




1 Cano, José Luis (CN Mataró/V1M) 0:58 0:15 0:00 0:00
2 Roc, Agustí (Tri Vilanova/Abm) 0:58 0:15 0:00 0:00
3 Zamora, Marcel (CN Barcelona/Abm) 0:59 0:15 0:00 0:00
4 Godoy, Francesc (CN Barcelona/S23M) 0:59 0:15 0:00 0:00
5 Pontano, Francisco (CN Olot/Abm) 0:59 0:16 0:00 0:00
6 Pellejero, Santi (CN Mataró/Abm) 0:59 0:16 0:36 0:07
...

60 Juan, Daniel (Tri Cariñena/Abm) 1:05 0:18 0:38 0:08

94 Girós, Ernest (Tri Cariñena/Abm) 1:09 0:19 0:00 0:00
108 Martín, Xavier (Tri Cariñena/Abm) 1:11 0:19 0:43 0:09
144 Anglès, Andreu (Tri Cariñena/Abm) 1:16 0:20 0:46 0:10