miércoles, 16 de mayo de 2007

Criterium Segura Viudas de periodistes 2007

Crònica de Xavier Martín Ensenyat

El passat 12 de maig es va celebrar el ja tradicional criterium de periodistes que es disputa a Cavas Segura Viudas (Torrelavit) i que organitza aquesta coneguda marca de caves amb el suport d'RPM, la Federació Catalana de Ciclisme i la Volta Ciclista a Catalunya.

Enguany va comptar amb la presència destacada d'il.lustres noms com Melcior Mauri (recent guanyador de la Titan Desert i la Marxa Terra de Remences), Joan Llaneras, Perico Delgado, Àngel Edo o els nostres amics Juan Carlos Cariñena (que debutarà enguany a la Volta a Catalunya defensant els colors de l'Andalucia-Caja Sur) i Andrés Tigero (el presi del Sant Andreu no es perd ni una). També es van apropar altres VIPs com l'ex jugador del basquetbol Andrés Jiménez o els pilots de motos Toni Elias o Carles Checa.

El circuit eren 35 kilòmetres exigents amb la pujada als Cassots com a cota més dificultosa. Allà precisament es va trencar la cursa i amb sang freda vaig situar-me en un segon grup, que ja no vaig deixar, on vaig tenir la sort de coincidir amb el gran Perico Delgado (que en un moment donat ens va demanar que "no le sacáramos de punto" i, lògicament, li vam fer cas pel seu carisma i galons...).

Vaig guanyar l'sprint d'aquest grup, superant sobre la mateixa línea de meta a un company del diari Avui, el que em va permetre acabar com a primer periodista (setè absolut d'un Criterium que es va adjudicar l'ex ciclista professional Miquel Àngel Iglesias).


Lo millor de tot fou quan vaig poder pujar al podi amb la samarreta de l'Espanyol (amb la que vam guanyar a Bremen) amb l'objetciu de donar sort al meu estimat equip de cara a la final de Glasgow. Els pericos ja m'enteneu!

No hay comentarios: