martes, 29 de mayo de 2007

Triatló de Riudecanyes 2007

Crònica de Daniel Juan Sallés

Per segon any consecutiu, i acceptant el convit per part del C.N.C. de participar en el seu triatló social, tres membres del Triatló Cariñena (Caru, Xavi i un servidor) ens vam animar a fer un bon entrenament per terres tarraconines, com a preparació de cara al Classificatori de la Casa de Campo del proper dissabte 2 de juny (al que assistirem amb el nostre cap de files Ernest), i per a mí també com a preparatori per Àustria...


La distància era una mica superior a la d'un olímpic (1600-47-9,5), amb un traçat de la bici força exigent (amb l'ingredient afegit del vent) i uns paisatges bastant macos... Participació discreta, en plan familiar (15 triatletes).

En la natació (tres voltes en el panta de Riudecanyes) de seguida vaig agafar els peus del Xavi i ja no els vaig deixar fins al final, ja que traçava força recte (tot i que no m'en vaig adonar que era ell fins sortir de l'aigua); vam fer un bon registre, al menys per mí (28'40'')... Caru va fer una de les tres voltes, ja que portava tot l'any sense nedar i es va asfixiar una mica amb el neopré...


En el sector de bici li vaig tornar el favor a Xavi i li vaig donar roda en gairebé tot el recorregut (jeje..., ja no em queda dibuix al neumàtic). La nota lamentable fou l'accident que va patir la nostre amiga Caru quan en una de les curves mentres pujava se li va enclastar a sobre un altre ciclista, millor dit, ciclopajarero, que es va sortir del seu carril i va xocar frontalment amb Caru... El resultat va ser algunes contussions i un bon ensurt; va poder continuar el circuit de bici però va haver de deixar la cursa a peu pel cop que portava al genoll...

Al final, tot i que ens ho vam prendre com un entrenament, ens vam adjudicar les posicions 7ª i 8ª...

No hay comentarios: