lunes, 11 de junio de 2007

Triatló Sprint de Mataró 2007

Crònica d'Òscar Gómez Pau

La setmana passada una petita participació del nostre equip vem anar a Mataró a fer el triatló Sprint, per mi i soposo que per molts triatletes un dels mítics del circuit Català de Triatló.

Concretament hi vem anar el Ruben Santervas i jo, l'Òscar Gómez... Per mi era un triatló especial per que era el del meu retorn aquest esport després d'un any lesionat i es mesclaven les ganes de competir i esl nervis del retorn.

El dia es va aixecar una mica núvol, però pels que estavem allà ja ens estava bé, massa calor per pràcticar esport mai ajuda, pels animadors soposo que també els va anar bé, pel nostre equip van venir el Miki i el Pepe a donar-nos suport i recolzament, gràcies companys.

Les noies van sortir 8 minuts abans que els nois, tot i això vem sortir prop de 400 triatletes amb lo que es preveien força cleques marines :-)) i així va ser... La meva natació i la de Ruben no van ser gaire bones, no vem fer massa bon temps, però a la bici tots dos vem fer uns bons parcials, que ens van ajudar a millorar la nostra classificació i a l'hora de correr tampoc vem correr massa bé, aquí Ruben va demostrar que està millorant en aquest segment. Però en ressum podem dir que vam fer un triatló bastant semblant, jo vaig nedar una mica més ràpid que ell i ell va correr una mica millor que jo... la bici la vem fer més o menys igual, però amb la diferència que ell va anar quasi tota la prova sol i jo em vaig enganxar a un grup que em va portar tota la competició...

Al final per part meva bon gust de boca en el meu retorn al Triatló, tot i veure que molta gent em va adelantar en la cursa a peu.

1 Llobet, Xavier (CT Manresa) 0:55 0:10 0:29 0:15
2 Pellejero, Santi (CN Mataró) 0:55 0:10 0:29 0:15
3 Moragas, Bernat (CN Mataró) 0:55 0:10 0:29 0:15
...
207 Gómez Pau, Òscar (Tri Cariñena BCN) 1:10 0:15 0:33 0:21
253 Santervas, Ruben (Tri Cariñena BCN) 1:13 0:19 0:33 0:20

No hay comentarios: