lunes, 10 de septiembre de 2007

Cursa Popular del Poble Nou 2007

Crònica de Xavi Martín Ensenyat

Ahir diumenge 9 de setembre vaig defensar els colors del Triatló Cariñena a la XII Cursa del Poblenou (10 km.).

Em va anar força bé, dons vaig fer millor marca personal (38.20) rebaixant en 20 segons el temps de l'any passat.

Es tracta d'una cursa ràpida, bona per fer marca. Crec sincerament que encara ho podria haver fet millor si no hagués fet 100 km. en bici el dia anterior, dons a la darrera recta de 500 metres em va agafar una 'fluixera' de cames, el que van aprofitar tres atletes per passar-me. Penso que d'haver descansat el dissabte hagués baixat de 38 minuts, però igualment estic satisfet. A més, veure'm tan a davant en una cursa on participen quasi 600 persones és un privilegi.

Ja sabeu que als triatlons quedo molt més a darrera (per culpa de la natació), pel que ja em començo a plantejar un canvi de disciplina... sense deixar la bici, és clar.

1. Otmane Btaimi 31:43 ASSOCIACIO DE VEÏNS DEL RAVAL
2. Jordi Escoriza Valencia 32:45 FILA DOMINGO CATALAN
3. Juan M. Alvarez Ramos 33:00 ARECA SPORT
...
28. Xavier Martín Ensenyat 38.20 TRIATLÓ CARIÑENA
Fins 578 atletes classficats

No hay comentarios: