martes, 4 de septiembre de 2007

Triatló de Banyoles 2007

Crònica de Xavi Martín Ensenyat

428 triatles es van tirar a l'estany de banyoles i com sempre que passa en aquest casos, no va faltar el ball de bastons dins l'aigua. Jordi Catxetti, a qui hem de felicitar per la seva evident progressió, es va enganxar als peus d'un servidor i vam fer tot el primer sector juntets. Jo notava un pessigolleigs als peuets que em posava caxondo...

El cas és que la natació, per variar, fou la meva rèmora (el 300 de 428) i vaig haver de remuntar tot el que vaig poder. De tota manera, a la bici vaig patir més del compte (anava fent la goma amb la meva 'grupeta', el que no és molt habitual) i no vaig disfrutar veritablement de la cursa fins la carrera a peu, on em va sortir un bon parcial (38'28"), pero estic gariebé segur que hi ha menys de 10 km.

La cursa fou dominada por dos juniors mallorquins, seguits de tres sub-23, el que mostra el poder de la joventut.

Pel que fa la resta de companys, Ernest va fer una gran natació i una bona bici, pero corrent va perdre una mica de pistonada. Oscar XL també va fer una bona natació i va mostrar que ha millorat al sector de ciclisme, on va tenir l'honor de compartir grup amb el seu ídol Luis Enrique (el cabrón està fort), amb qui va parlar durant i després de la cursa (només faltava que li demanessis un autógraf). A Òscar Urrutia quasi no el vaig veure, doncs com no porta l'uniforme de l'equip, va d'incògnit i no puc seguir gaire les seves evolucions. I la Blanqueta, que gairebé plorava com una magdalena a la sortida perque li feia respecte l'aigua, va fer una competició de menys a més, el que diu molt del seu estat de forma. També vull agraïr especialment el reportatge fotográfic de l'Ester.

Com a anècdota final, l'Ernest i un servidor vam anar a celebrar banyones a la discoteca Bikini (ens costa dormir després de les curses). Allà ens vam trobar el Josué, un carismàtic triatleta i entrenador amb molta experiència en el mundillo. Ens va dir coses molt interessant mentre escoltàvem salsa, com el que prenen alguns dels cracks i dels no tan cracks....

1. Miguel Ángel Fidalgo (Drac Triatló) 1.52
...
118. Ernest Girós (Triatló Cariñena) 2.11 21.46 1.10 40.02
197. Xavier Martín (Triatló Cariñena) 2.19 28.54 1.12 38.28
216. Jordi Olivella (Triatló Cariñena) 2.21 28.53 1.12 40.25
254. Óscar Gómez (Triatló Cariñena) 2.25 24.49 1.19 41.46
313. Óscar Urrutia (Triatló Cariñena) 2.33 32.18 1.18 42.52
379. Blanca Trenas (Triatló Cariñena) 2.45 39.23 1.26 39.11
Fins 414 classificats+14 retirats

No hay comentarios: