domingo, 7 de octubre de 2007

Triatló de Barcelona 2007

Crònica de Miki Lapedriza

Aquest diumenge 7 d'octubre, s'ha fet el Triatlo Ciutat de Barcelona amb molt poca afluència del Triatlo Cariñena-BCN, però amb la millor classificacion per equips de la història del club.


La prova ha començat a les 9 del matí, amb tres sortides, la primera només machos federados, la segona, noies i la tercera resta de triatletes no federats.


En el primer sector de la natació, crec que més curta de lo normal, pels temps marcats, almenys per a mi, era un circuit on començava a la platja de la Marbella i anar a l'altre costat, en la natació dintre el que cap me he notat bé, dins del que cap clar, tenint en compte que també acompanyava el bon estat de la mar i la temperatura ambient, ja que per aquest motiu no s'ha pogut utilitzar el neopre. En aquest sector a sortit com sempre l'Ernest en primera posició del Triatlo Cariñena, després un servidor i poc més en Xavi Ensenyat.


A continuació venia el sector de la bici, un sector totalment pla, consistia en donar 5 voltes, amb uns quants revolts on jo almenys patia, només sortir amb la bici, m'he comença a trobar bé i a passar a molta gent, així durant uns dos quilometres, ja que de sobte, venian refuerzos, en Francesc Godoy, Xavi Llobet, Parreño i David Royo, casi nada, doncs m'enganxat amb ells i els he aguantat la roda i a part els hi he donat 3 relleus, que no es fácil, ja que donar un relleu amb aquesta gent es com anar a punta de pistola, fins que ells han entrat i llavors he seguit jo amb un grup que anava just al darrera on he anat tirant jo bastant d'estona i he enganxat a l'Ernest que es veu que havia tingut problemes amb la cadena i s'ha quedat orfe, en un circuit que com ho tinguis que fer sol, l'has cagat. Recalcar que m'ha sortit la novena millor marca de bici amb una mitja de 40km/h, impressionant.



Així hem arribat al sector del corre, tots dos juntets com a Vilanova, però a diferència de que avui les meves cames si que s'enrecordaven de que era el triatló fent un parcial bastant bó dins del que cap en referència als triatletes capdevanters, m'he trobat molt bé corrent, he anat avançant gent i molt còmode corrent, just al darrera anava l'ernest. També a dir que la Triatló d'avui per a mi era molt especial per motius personals.


També donar les gràcies a la gent que ha vingut a donant-se suport com en Dani, en Oriol Simon i en Marc, una amistat del bó d'en Xavi del 9 esportiu.

No hay comentarios: