sábado, 6 de febrero de 2010

Últims rodatges per la costa - 31 gener i 6 febrer 2010

Foto de grup en la terrasseta d'Arenys (després dels pertinents bocates i cocacoles), amb un espontani del Triatló Girona (el col.lega Sergi, jeje...), camuflat entre 'los 7 magníficos/as Carinyenus'...
.
Crònica de Neus
Primeres sensacions amb la bici de carretera.
El cap de setmana passat i aquest dissabte vaig poder assistir finalment a les sortides organitzades pel club, on vaig conèixer tant a gent de l'equip com del provençalenc.
La veritat es que em vaig sentir molt a gust des del primer moment ja que, tot i ser d'hora, amb aquelles cares de son i de fred, el "bon rotllo" es respirava des de que vaig arribar, i la veritat que s'agraeix, perquè al ser notavilla sempre fa més cosa, vergonya quan et mous en un ambient que no hi estas acostumat.
El temps no ens va acompanyar en les meves primeres sortides de la setmana passada (pluja, vent...una mica de calamarsa) però van donar "vidilla" a la sortida. Fins i tot vaig punxar. En aquells moments pensava que estava gafada per tantes condicions adverses en un mateix dia, però ja em van comentar que això no era res, que podia punxar molts cops més en una mateixa sortida.
Aquest dissabte ja hem millorat, res de pluja... un sol espaterrant, però un vent que es feia notar al rodar. Les sensacions molt millors muscularment a diferència de la setmana passada, ja intento dosificar-me més i no acabar amb les cames tant carregades. I avui hem practicat els relleus, que per part meva, no tenia ni idea que era això. M'ha encantat!!!a part que aprens a seguir un ritme i estar pendent de la col·locació,etc.. ha estat molt entretingut i motivador a la vegada al veure que podia seguir el ritme. Això sí, cada vegada s'anava pujant més el ritme fins el moment que en una pujada la gent s'ha desmarcat i ens hem quedat l'eli i jo més enrere petant la xerrada i pensant en l'entrepà de llom que ens esperava al bar, jajaja.

Dissabte que ve més i espero trobar-vos a tots, tants els que conec com els que no.
Salut i força!
Entrant per Badalona...
Posando para la foto, jeje...
Foto de grup en acabar d'arreglar la punxada de la Neus...

1 comentario:

Dani dijo...

Enhorabona makineta!!!, poca gent s'atreveix amb dues sortides de bici de 90km en la seva estrena amb la bici (i ben portades), o aprèn tant ràpidament l'intrínculis dels relleus..., això promet, jeje...
Molt bé també l'Eli aguantant el tipo en els primers rodatges de l'any..., ja afinant engranatges per Igualada i el Prat... Ànims noies!!!, i nois clar!, jeje...
Dissabte que ve més!...