jueves, 13 de mayo de 2010

Marxa cicloturista 'La Pallaresa' - 2 maig 2010

Crònica de Judith
Diumenge passat el trio Jordi Olivella, Blanca Trenas i Judith Lluent varem anar a fer la marxa ciclista de "La Pallaresa"

Dissabte pujant, l'aigua que ens va caure passant el port de comiols, ja ens feia pensar que l'endemà ho tindriem complicat per assegurar tot el circuit sense una gota d'aigua.I així va ser.
Ens varem llevar aviat doncs a les 8h ja haviem d'estar rodant, només llevarnos varem mirar el cel i oh!! Sorpresa no provia i semblava que no ho faria.
Però a les 7,55h van començar les primeres gotes i a les 8h ja anavem ben xops, un nuvolot de ponent negre com el carbó va descarregà amb insistència fins el km 35km, vaja la primera hora.
El Jordi al Km 1,5 es va rajà i va fer mitja volta, tenia por que se li mullessin el cabells ;-)))). De bon rotllo!!!
La Blanca i jo vàrem continuar ben xopes i acompanyades pel Diego un company del E.C. Sant Andreu. Anavem comentant la jugada aprofitant els tramps dins el túnels on feiem l'assecat ràpid, per parlar i comentar que si al port del cantó seguia plovent un cop arrivessim a d'alt trucariem al Jordi perquè fes l'assistència i no haver-lo de baixar amb el paviment moll.
Quan ja duiem una hora aproximadament i després varis missatges i trucades perdudes del Jordi preguntant que feiem, va parar de plaure i el sol va fer una tímida sortida d'entre el núvols. Arribant a Sort la carretera començava a aixugar-se, així que endevant i no parar.
La pujada, que NO es lo mio" va deixar en evidència que em falten molt km encara la Blanca va anar marxant i va arribar un punt que ni referència visual. Es va fer llarga la pujada però per fi va arribar la baixada, carratera aixuta i recorregut que conec així que a fondo i a disfrutar, punta de 77km/h genial. Vaig atrapar la Blanca i el Diego arribant a Adrall final de la baixada. Tot el tram d'enllaç fins el següents port a Coll de Nargó el varem fer tot un grup que vam anar recollint pel camí.
Va tornar a començar la pujada del coll de Boixols i jo ja anava un altre cop meu ritme d'escaladora pèssima, la Blanca em deixa en un tres i no res i ja no la vaig olorar més la resta de 50km de quedavan.
Aquesta segona pujada se'm va atravessar una mica. Al tros que anava més petada em torna a trucar del Jordi preguntant que on erem que quant ens queda per arribar etc… (estava ja ratllat de l'habitació del hotel i del 3/24), va ser l'excusa per posar el peu a terra estava punjant a 6,5 km/h, millor caminar i recuperar. Encara que cal a dir que el nen tenia el dó de trucar quan vas més ofegat, semblava que m'anés seguint amb GPS…
Finalment vaig arribar a dalt pregunto per la Blanca i el Diego i em comenten que ja fa molt molt que han passat i que ni si quiera han parat!!!, jo fosa, paro, bec, menjo unes galetes i començo la baixada, per carretera sinuosa però molt bonica entre els engorjats, estic sola no sé on tinc els devant ni els dedarrera, m'ho passo bé, fins que ostres després d'una curba una altra pujada, per sort més curta d'uns 2 km però .que no s'acaban mai Uns caballs en un prat i unes zebres dibuixades a l'asfalt em distreuen el pensament.
Després de tot això ja només queda baixar fins Isona, just entrant atrapo a 2 que su prenen amb més calma que jo, he recuperat durant la baixada i ara ve el tram que a mi m'agrada rodar a plat. Mi poso acoplada i anar fents mitja de 40km/h pica una mica de baixada. Semblava que tot acabaria bé, però quan quedaven 2,5km em va caure un ruxat o un diluvi. Em va deixar xopa fins on no hi ha paraules. Eel pont que creuava Noguera Pallaresa semblava una piscina.
Finalment TREMP a la vista i l'arribada, m'esperaven el Jordi, la Blanca i el Diego esperant, Merci nois.
A la marxa també i va participar el Marcel Zamora va quedar 4art amb el grup capdevanter.

Ordre Dorsal Temps Velocitat O.Cat. Categoria Noms i club
1 321 4:56:27 34.00 1 Homes C[45-54] Rodriguez Cala, Gerard
2 205 4:56:31 33.99 1 Homes B[35-44] Ribo Font, Jordi
3 244 4:56:32 33.99 1 Homes A[18-34] Castello Garcia, Raul
4 397 4:56:45 33.97 2 Homes A[18-34] Zamora, Marcel
81 348 5:54:05 28.47 1 Dones B[35-44] Titos Lopez, Rosy
151 231 7:20:02 22.91 2 Dones B[35-44] Trenas Hinojosa, Blanca
160 239 7:45:25 21.66 3 Dones B[35-44] Lluent Vallet, Judith

No hay comentarios: