jueves, 27 de mayo de 2010

Triatló de Gavà (TriathlonSeries) - 23 maig 2010

Comencem amb bona empenta el Triathlon Series, ni més ni menys que un total de 13 Tri BCN's a Gavà (9 en la distància olímpica i 4 a l'esprint), i això faltant els companys del IronCat i del Half de Calella de la setmana anterior, que es van prendre un merescut descans...
En general tothom molt bé (llàstima del que li va passar a Sergio Luceno en l'esprint, que va haver de plegar a l'aigua degut a que es va marejar i va tenir vòmits...), extraordinària progressió d'en Xavi Garcia en els dos darrers anys (s'està posant fi per Zurich), bona estrena del Carlos Arroyo en l'esprint (ja ens ha demostrat que és un gran nedador, i aviat anirà polint les altres dues disciplines...), etc., etc... I les nostres noies, tant batalladores com sempre i també en clara progressió...
Felicitats a tots/es i a per les properes!!!, ja ens anireu passant les vostres cròniques...
Podeu veure totes les fotos en els següents Picasa: ÀLBUM GAVÀ - DANI, ÀLBUM GAVÀ - NEUS, ÀLBUM GAVÀ - XAVI MORA i també teniu un resum del triatló en aquest YOUTUBE - TRI GAVÀ (en el minut 2:16 surt Adolfo, en el 2:50 Jordi Catxetty i en el 3:56 Xavi G. i Dani 'Capi'...).
Agrair el suport, ànims i reportatge fotogràfic de Xavi Mora, Jordi Esqueri, etc...
Encara no sabem els resultats oficials per clubs (s'ha d'aclarir el tema dels noms de Club...), però sembla bastant clar que les noies de l'olímpic (Blanca, Eli i Judith) van fer podi per equips, ja us informarem quan sapiguem la posició exacta... Enhorabona campiones!!!.
I a l'esprint, Neus 'Machine' continua sorprenent-nos i en el seu segon triatló fa 5ª noia d'unes 50 i pico noies, i 4ª de la seva categoria, amb un podi de força nivell, enhorabona makineta!!!, a la que milloris la cursa a peu ja et veiem fent podis, jeje...


CLASSIFICACIÓ: (Clickar a sobre per fer gran)
.
EnlaceCrònica de Dani 'Capi' (Olímpic)
Per la meva part, força satisfet pel resultat en el meu primer triatló de la temporada, i sobre tot per fer una natació (el meu sector fluix) millor del què em pensava en principi (s'ha de tenir en compte que eren més de 1500m i que teníem més d'un minut fins arribar a la banda del xip; jo vaig sortir de l'aigua en 32'), aquest cop sol em vaig desviar anant cap a la primera boia (vaig fer uns quants metres de més...), ja que vaig sortir totalment pel lateral esquerre per no agobiar-me amb la gent, però a partir d'aquí ja vaig traçar recte i sense complicacions, vaig poder fer una natació bastant neta..., l'únic problema va ser quan ens vam ajuntar amb els de la segona sortida, però bé...
La T1 es va fer eterna, i jo almenys vaig acabar amb les plantes dels peus ben socarrimades i erosionades, hores d'ara encara em queda carbonilla, jeje..., no tenen perdó aquesta gent, jeje...
La sorpresa va ser meva quan em vaig trobar a Catxetty a boxes treient-se el neopré (em pensava que ja estaria donant pedals, jeje...) i a l'Adolfo també el tenia molt aprop, de fet només agafar la bici ja em vaig ajuntar amb ell, el vaig esperar mentres es calçava les sabatilles i tots dos vam anar tirant fins enllaçar amb el grup de Catxetty... Va ser maco veure en diversos moments 3 Tri BCN's junts donant la cara i tirant del grup... (bé, Catxetty anava una mica més conservador, jeje...). Vam anar enganxant bastanta gent pel davant, en un repetxó se'ns va despenjar una mica l'Adolfo, i en la pujada de l'última volta també es va quedar tallat el Jordi, de fet m'en vaig anar jo sol amb un parell (els únics que col.laboraven) i encara vam anar enganxant més gent per davant... En bici em vaig trobar força bé, i tot i el desgast (era el que més tirava del grup) la cursa a peu també em va anar força bé, fent tots els kms sobre 3'55'' (temps total 39'38''), i entrant finalment en la posició 68 (d'uns 500 participants en l'olímpic), molt aprop de tornar a fer podi en Vet-1 (6é, a 3'' del 5é, d'un total de 89 Vet-1, amb el 2on parcial en ciclisme de cat. i el 3er de cursa a peu, llàstima ser dolent nedant, jeje...), amb un temps final de 2h22'06' i amb bones sensacions de cara al Half de Balaguer, que serà la propera cita i on buscarem el podi de categoria, ja que el traçat ciclista és més apropiat a les meves condicions...
S'ha de dir que el dia abans vaig tenir una animadora molt especial per casa, la meva nebodeta Laura, que fins i tot em va 'ajudar' a preparar la bici (ja l'havia netejat jo abans, doncs en la sortida de dissabte ens va caure un petit ruixat anant per ctra. de la Roca, però ella no va voler ser menys i va fer la seva petita aportació...); ben aviat la fitxarem pel Team femení, jeje...
La nota negativa i molt lamentable del dia va ser la mort del triatleta Quim Raich del C.P. Puigcerdà, que en el primer sector va patir una aturada cardio-respiratòria, i que tot i que el van reanimar en uns 25', finalment no se'n va sortir...
Des del nostre club, el més sentit condol cap als familiars i amics d'en Quim...

Crònica de Carlos Arroyo ('Crónica de un primer Sprint')
Acordamos salir el domingo a las 6:50 am, del Gimnasio, para ir con la Judith en el coche, el Sergi y yo.
6:00 am, sonó el despertador,… 6:15 volvió a sonar. Rápidamente a prepara las cosas y a desayunar.
Cuando llegué, cargamos las bicis, en cinco minutos, y camino a Gavá.
Viaje agradable hasta allí. Muchos coches cuando llegamos al pueblo, pero casi a la primera, conseguimos aparcar. Mientras descargábamos coincidimos con el Jordi y la Blanca, que andaban buscando sitio.
Más tarde fui con Sergi para boxes a preparar todo, y después nos acercamos a ver las salidas del olímpico.
Llegando la hora de la salida del sprint, estaba con el Sergi en la playa y vimos lo del triathleta, y la verdad que fuimos para la salida un poco desmotivados.
Unos minutos más tarde, nos metemos a calentar un poco, el agua estaba un poco fría, pero con el neopreno se aguantaba bien. (Gracias Miki).
Sale la primera ronda del sprint, y citan a la segunda para la salida, ahí estoy con Neus, y comentamos que será mejor salir un poco escorados a la izquierda, ya que había un poco de corriente.
Dan la salida y nos ponemos a nadar, me desvié un poco con otro chico, y nos fuimos hacia la segunda boya naranja, pero a mitad de trayecto rectificamos y alcanzamos la primera boya, más tarde llegue hasta la segunda boya, y de vuelta para la playa.
La transición hasta llegar a boxes, se me hizo eterna, una vez allí, sin prisa pero sin pausa, para poner todo en orden y poder salir con la bici.
En la bici muy a gusto, rodé solo unos 6 Km., hasta que me cogió Sergi, y nos enganchamos a un grupo.
En un par de ocasiones Sergi me esperó para tirar los dos, y ya en el Km. 18,5, metió mas ritmo y le perdí.
La transición de la Bici bien, zapatilla y a correr.
Después de 300m corriendo, me dio el flato, y así hasta más o menos el Km 2, en ese trayecto me me cruce a Dani, Xavi, Blanca y Sergi, y a la vuelta con Judith y Marc que me pasó 1,5 Km. antes de llegar a meta, al cual intenté seguir hasta llegar a meta, en donde estaba Dani, haciendo fotos a los que íbamos llegando.
Luego, después de hacernos las fotos y recoger todos los regalos, volví con la Judith, para Barcelona, y antes de irme me dijo que tenía que cumplir con la tradición…
Para concluir, decir que lo disfruté mucho y con unas sensaciones muy buenas, y ahora intentar ir mejorando poco a poco, para el siguiente “la villa”.
Y también aprovechar para dar las gracias a los que os he ido conociendo en estos meses, por los consejos y ayudas.
Un saludo

No hay comentarios: