miércoles, 23 de junio de 2010

Triatlo Argeles Sur Mer 13-06-2010

Crònica d'Eli 'Caipi'
TRI-PELAGIA-NOCTILUCA = TRIATLÓ D’ARGELES SUR MER

Podria començar la crònica donant-vos detalls sobre la tri d’avui, però millor us poso en antecedent del que em va passar ahir primer...

Uns quants “Carinyenus” vam marxar divendres per participar en la Tri Olímpica d’Argeles. Com sempre fòrmula “Staaage triatlètic” = bungalow+weekend de germanor. Xavi G.-Montse, Xavi M., Judith i una servidora, vam sortir divendres per poder gaudir de tot el cap de setmana al complert per aquests paratges de la Costa francesa. Dissabte, vam decidir anar a nedar per veure com estava l’aigüa i fer una mica de “platgeta”. Ens enfundem els “neos”, els Xavis i jo i comencem la nostra travessa de boies grogues. Als 2 min en Xavi M. té problemes amb una de les seves parts més estimades que (es veu) té mal posada i l’impedeix nedar amb comoditat...no hi ha dolor, continua per “recol.locar-se el tema” en la segona volta, arribem a destí i...UAHHHHHHHHHHHH!!! - Xavi, m’ha picat!!! (exclamo)- M’ha picat una medusa, no l’he vist però m’ha picat segur!!! Mitja volta i què veig?! La meva amiga coneguda de les costes de Còrcega de l’estiu passat: Mademoiselle “Pelagia Noctiluca” una de les meduses més verinoses del tot el Mediterrani. Cap al “poste de la Croix Rouge”. Dos atents jovenots, m’aconsellen donar-me copets amb la sorra, netejar les ferides i després em posen la crema – Sobretot no et belluguis massa i que no et toqui el sol!

Fent cas dels seus consells, avui m’enfundo altra vegada el neopré per fer la Triatló aquest matí. La feina ha estat meva per fer entrar el canell a la màniga que ja era de la mida d’una gran mandarina!

He nedat com he pogut, els més de 1800 metres que ens han “encolomat”. He patit com tot en la bici, ja que no podia agafar-me per enlloc, amb la inflamació del canell no el podia moure i allò em cremava com tot. M’he plantejat la retirada, però com que sóc cabuda de mena, he pensat: - Quan acabi vaig a la Creu Roja altra vegada...

Com sempre la meva compi Judith, m’ha “arrancat les pegatines” a la bici, i ens hem retrobat en el sector de running. El sol picava i per més que provava de no pensar en la mà, em cremava per dins fins a les entranyes! En Xavi m’ha acompanyat uns quilòmetres, he esprintat en el darrer quilòmetre, vista cap al cel i arribada a l’arcada de meta, com sempre amb un nus a la gola...

Una coca-cola i cap a la infermeria mòbil, no tenien res, només crema per cremades i m’han aconsellat d’ anar al metge. De tornada a Barcelona, sort que l’amic Xavi.G que ha treballat al punt de la Creu Roja de Maçanet m’hi ha dut, m’han atès i després m’he comprat hidrocortisona a la farmàcia.

Entre mig de tota aquesta baralla personal que he tingut amb les meduses... val a dir que hem rigut i hem gaudit un munt del nostre “staaage”.

Ahir, sense anar més lluny, vam sopar les pizzes habituals a l’estil Zamora a Colliure i al sortir del restaurant, “mega-gelatto” de compensació! Després la Judith va fer la seva obra de caritat particular “depilant” a un “rugby-man” que es casava i a qui els seus amics havien disfressat de dona i feien pidolar i deixar-se “desplumar” amb papers de cera per les “mademoiselles” del carrer!

Podeu veure tot reportatge fotogràfic TRI ARGELES a càrrec d’en Xavi M. i la Montse que no han participat en la tri, però han compartit amb nosaltres aquest weekend a Argeles sur Mer!

Merci a tots!

Elisenda “ la amiga dels celenteris mediterranis”

CLASSIFICACIÓ:

1 comentario:

Dani 'capi' dijo...

Enhorabona expedició Argeles!!!, deu ni do quines aventuretes, jejeje...
La propera per terres franceses..., Half i Olímpic de les Angles, a per totessssss, que serem un munt del Team!!!...
Judith, benvinguda als bloggers col.laboradors/es cariñenus, bona entrada!!!...