lunes, 20 de mayo de 2013

Triatló sprint Sant Feliu de Guíxols - 18 maig 2013



Crònica per Raquel del Aguila
Dissabte 18/5 vam passar la tarda a Sant Feliu de Guíxols. El triatló estava organitzat en diversos temps, sortint els no federats al matins i federats a la tarda. Tres sortides diferents a la tarda per no tenir aglomeracions (180p. en cadascuna): A la primera van sortir Dani, Sergi i Javi, a la segona Ivo i a la tercera les noies (Juliana, Eider, Anna i jo) amb altres nois... (no sé quin era el criteri).
Un dia solejat amb molt molt de vent, així que seria mogudet. 


La natació es feia entre bahíes, així que tot i estar mogut les ones no eren exagerades i es podia entrar amb normalitat, difícil veure les boies però va estar entretingut. Tram ciclista dels que m'agraden de no ser per la ventada, amb pujadeta, però realment costava sentir-se a gust a les baixades degut al vent, algunes corbes tancades i gravilla, de fet Ivo va caure, sort que no va ser res greu i va poder continuar. Jo vaig poder remuntar unes quantes posicions, agafar a Juliana i juntes avançar dos noies del Mataró que van cridar "oh, no!" mmmmm.


Últim sector de carrera a peu amb un parell de petites rampes d'aquelles que toquen una mica la moral. Vaig poder còrrer darrere de Juliana, mantenint per a mi un molt bon ritme i lluitant novament amb aquestes del Mataró a les que finalment vam poder deixar enrere. Res, un parell de minuts i allà estaba Eider, 2n triatló i "está que se sale". Felicitats Anna, que tenia una mica de por al tram de bici, ja veus que pots i cada cop millor. Felicitats a tot@s, dóna gust!!

No hay comentarios: