lunes, 18 de febrero de 2008

FIN DE SEMANA MULTIDEPORTIVO

Este fin se semana los componentes del triatló Cariñena nos hemos dividido en varios frentes.
Por un lado una parte nos hemos dedicado a la cursa a pie participando en la media maratón de Gava como preparación de la maratón de Barcelona.Allí nos dimos cita: Jordi y Blanca, Oscar, Lo Capi ( marca personal 1.22.55), y Frank y Montse.
Por otro lado el Xivi defendio los colores del club en el II Duatló de St. Joan de les Abadesses, siguiendo en su línea de regularidad en el circuit català de duatlons de Btt.
Y otra parte del equipo estuvo en el X duatló de carretera de Barcelona , con Miki acabando entre los 50 primeros y el Búfalo entre los 150 primeros de 300 participantes.

Salida del duatlón de Barcelona en las instalaciones de la mar Bella.

A continuación la crónica del duatlón de uno de los participantes, Miki :

Bon dia amics,

Aquest matí de diumenge, s'ha disputat com cada any el Duatló de Barcelona, la més important d'Espanya, en quan a participació, almenys inscrits eran sobre uns 300.
Molta participació élite com Godoy, Cano, Parreño, i el millor d'aquest el no citat Alex Carreras, que ha quedat cinquè, molt a dir, ja que els 4 primers viuen d'això i beques en centres d'alt rendiment.

La prova a començat amb un circuit totalment pla per la zona meva d'entrenos, bastant plana i molt ràpida, en el que m'he trobat molt bé corrents anant de menys a més, fins i tot agafant gent i passant a historics com a Victor Dobaño, i he arribat entre els 50 primers en agafar la bici, en Carlos del Estal més enrere.
En la secció de ciclisme, eren cinc voltes a un circuit molt ràpid fins i tot agafant puntes de 40 o mes per hora i no exagero, el que passa que amb bici me fos molt altre cop donant relleus amb dos del mataró i un de CNB i entre tots portavem a mes de 20 tius entre ells el senyor Dobaño que no ha donat la cara per res, em consta que una persona de llarga distància no dongui relles, però es tot respectable.
A continuació la segona transició on he donat tot el que em quedaba i he aguantat el tipus, ja que he pogut avançar a tota aquella gent que s'aprofitat de la meva feina i m'han deixat a la transició ja que soc un inutil a l'hora de deixar casc, etc.

També participació del Jovent amb una organització excelent entrant junt amb el Miquel del Jovent, que ha entrat just darrera meu, l'any passat va ser a l'inversa.

Miki

7 comentarios:

robert mayoral dijo...

i què tal la Marató???

KARPANTA dijo...

HOla, per alusions, sóc el Victor Dobaño, el que no va donar la cara al ciclisme a Barcelona.

Tot i que diguis que respectas la dessició de cadascun de fer el que cregui convenient, vull aclarir diveres coses, i que consti que no m'ha ofés el teu comentari.

Primer, ningú pot saber a priori l'estat físic d'un participant en un moment 'x' de la temporada. Tampoc la manera d'agafar-se una competició concreta i aillada, i molt menys es pot valorar la estratégia de cada participant en una competició.

La llarga distància no te RES a veure amb un duatló sprint, i gent com jo, ens adaptem molt malament a un circuit tan curt precedit d'uns pocs quilómetres de cursa a peu intensa. Un triatló llarg és completament diferent.
Quan no dono relleus en un grup, és perqué si els dono, em quedo al primer revolt, i tot i lo malament que em va anar la cursa, no volia tornar a casa pitjor encara de sensacions. Vaig reservar-me una mica, es cert, però com ven has dit, cadascú ha de fer el que cregui convenient, sense valorar gaire el vehí, sempre i quant no jugui brut i se surti de la legalitat.

I torno a dir que faig el comentari de forma constructiva.
Salut.

FRANK JIMENEZ dijo...

Ei Victor sóc el frank de la gub, no t'ho prenguis malament, pels joves ets un referent i per això fa aquest comentari.
Com tu dius cada un té uns objectius i afronta les curses amb una estrategia, i als triatlons i duatlons amb drafting el sector de la bici no es decisiu.
endavant i ens veiem a Vancouver 09

KARPANTA dijo...

Ok Frank, no m'ho he pres malament, però moltes vegades es jutja a la gent pel seu comportament a la bici, i s'oblida de que la estrategia es una part més de la cursa, sense valorar el meu cas particular.

A veure si realment puc muntar-me l'any per anar a Vancouver... Seria molt maco

Ironcraig dijo...

Victor ets un crack i tots ho sabem i t'admirem i si algú de nosaltres pot anar al teu grup se li puja la moral... i escriu comentaris d'aquests, però que sàpigues que el Miki és molt bon tiu i segur que quan ens trobem al proper duatló o triatló ho parleu i queda aclarit...

keLermAn dijo...

Victor, ja tardes a fer-te un blog! jejejeje!

Slts!

Anónimo dijo...

Wenas Victor,

Sóc el Miki, et demano disculpes pel comentari, sento molt el que vaig escriure, que consti que no era per fer-te mal, ja que com a persona y atleta, t'aprecio molt de veritat, a part quan em parlat en alguna ocassió em sembles un tio de PUTA MARE, i m'ho ha dit gent com el Oscar Gomez, Frank, Oriol Jimenez Pasto. El que passa es que coincidir amb un grup amb el que vas tu, no em passa sempre i es veritat que s'ha de tindre en compte l'estat físic d'una persona.
A part torno a repetir, et RESPECTO, ja que com a triatleta has conseguit moltes coses, cosa que jo no arribaré ni a una quarta part.
Lo dicho et demano disculpes i el próxim dia que ens veiem, que m'imagino serà al du de Banyoles.
SORRY!!!!!!

Miki