martes, 20 de mayo de 2008

Triatló Sprint de Sant Feliu - 17 maig 2008

Un any més, la climatologia va condicionar el desenvolupament d'aquest triatló (ja deia jo abans de començar que està gafat, jeje...), al què ens vam presentar 6 components del Triatló Cariñena, repartits de la següent manera: Judith en la 1ª sortida, el sub-23 Rubinho en la 2ª, i Ernest, Toni Sharkinbike, Miguel Chavero (nova incorporació) i lo Capi Dani en la 3ª (Xavi Mora no va poder assistir finalment per recuperar-se bé d'una caiguda-atropellament); també vam comptar amb la col.laboració i suport d'Asun, que ben aviat s'iniciarà amb els triatlons.
Totes les fotos del triatló-aquatló en els àlbums Picasa: Album1 i Album2 , i aquest fantàstic video-resum de la proba elaborat per Judith: Video

La 1ª sortida (15h, fèmines i no federats) es va desenvolupar amb total normalitat, Judith va fer una bona cursa (pos 128 de 178), més tenint en compte que era el seu segon triatló, va millorant molt ràpid...
En la 2ª sortida (16h, sub-23 i veterans), el nostre sub-23 Rubinho va enganxar el 'chaparrón' de ple en el sector de la bici, aconseguint així i tot una bona 49 posició de 178 classificats de les 2 primeres sortides...
I la 3ª sortida (17h, ABS M), donades les circumstàncies adverses (la carretera estava molt perillosa amb l'aiguat que va descarregar), va quedar transformada en un aquatló, nedant més de 750m i corrent uns 8-9km. Ernest va demostrar un cop més les seves bones dots de nedador, entrant en meta en la 49 possició de 130, un servidor dos minuts després, en la possició 75 (continuo tenint problemes d'orientació a l'aigua, jeje..., em vaig desviar al principi i al final), una mica més tard Toni (pos. 119, ell encara es va extraviar més a l'aigua...), i poc després Miguel Chavero (pos. 126), a qui vam conèixer en acabar la cursa...
Felicitats a tots/es!, pels resultats i per aguantar el 'chaparrón'...

Segona sortida: preparados, listos, ya...








Patitos al agua... Una mica de descontrol amb l'última boya







Los tres mosqueteros de la tercera sortida...








Què fem nois?, us va bé un aquatló?...


Preparando 'el táctica' bajo la lluvia...










Aquest triatleta anava una mica despistadillo, això sí, amb material d'última tecnologia...

Crònica de Judith Lluent (1ª sortida)
Les noies i el nois sense llicència hem tingut la gran sort de disputar la cursa en bones condicions climatològiques.
L'aigua estava força freda, però amb el neoprè no hi havia cap problema.
El tram d'aigua s'ha fet sense problemes, encara que crec que tenia més de 750m, l'última boia vermella era difícil de veure, però deixant-te portar pel grup es passava.
El tram de bici era molt maco per la carretera de Tossa, vaig sortir molt bé i durant la primera rampa d'uns 2 km vaig anar passant a bastanta gent. Després un "sube baja" una mica trencador. S'havia de vigilar perquè la carretera era força revirada. En una de les curbes vaig fer una derrapada de la roda del derrera al més pur estil Valentino, no vaig llepar del canto d'un duro.
L'últim tram de cursa crec que el vaig fer millor que l'any passat a Sitges, encara que és el meu gran handicap.
Finalment a la meta vaig veure escrit 1h22 però avui a internet em surt 1:27:36, que hi farem, jo que em pensava que havia anat força bé finalment no tant, 19a, a 16 minuts de la primera Sara Loehr 1:11:38, a 10 minuts de la segona i tercera Mar Celma 1:17:41 i Stacy Schlocker 1:17.49 respectivament.

No hay comentarios: