martes, 10 de junio de 2008

Triatló Sprint i Olímpic de Salou - 8 juny 2008















Més abaix teniu la crònica de la ja 'Olímpica' Judith (s'estrenava a Salou amb la distància), i per completar el reportatge, aquí us adjunto agunes fotos bastant representatives, les podeu veure totes en els següents enllaços:
Album1 (fotògraf el pare de Rubinho i jo en acabar amb l'olímpic).
Album2 (fotògraf Xavi Mora en acabar amb l'esprint).
Felicitar als 8 components de l'equip que en vam prendre part (Xavi Mora i Miguel Chavero en l'esprint; Judith, Blanca, Catxetty, Oscar XL, Rubinho i Dani en l'olímpic), els resultats van ser força bons per al que cadascú esperava de sí mateix... Per a la majoria era l'últim test abans del IM de Niça o Zarautz, amb molt bones espectatives per a l'èxit d'arribar a ser Finishers, i per a Judith tenia el gran alicient de ser el primer olímpic, i el va acabar força bé tot i el refredat que portava de la setmana anterior i que li va dificultar la respiracó, felicitats campiona!!!...
Les distàncies no eren ben bé les reglamentàries, la natació es feia més llarga (eren més de 1500m amb empitjorament de la mar en la segona volta), la bici era una mica més curta (uns 37km, bastant planers però amb dos mini-repechillos i alguns girs complicats pel nucli urbà) i la cursa a peu diria que era poc més de 9kms... En el meu cas, natació bastant pobre, per variar, jeje... (en l'última boya vaig continuar de llarg seguint uns que s'equivocaven, sort que ens va avisar el de la canoa...), un setor de bici molt bo (amb un promig proper als 40km/h, amb dos bons acompanyants i un convidat de pedra en les primeres 4 voltes, i tot sol en l'última), i una cursa a peu també fulgurant (a un ritme clarament per sota dels 4min/km)... Al final 2h11'46'', 3' menys que l'any anterior, i amb molt bones sensacions per Niça (esperem que aquest any no hi hagi cap avaria)...

CLASSIFICACIONS:

Sprint:
1. Ignasi de la Rosa (C.N.MATARÓ): 1h06'01'' (11'19''-37'59''-16'43'')
38. Xavi Mora (TRI CARIÑENA): 1h17'25'' (17'12''-41'25''-18'48'')
175 Classificats

Olímpic:
1. Xavi Llobet (C.T.MANRESA): 1h50'03'' (20'15''-58'58''-30'50'')
118. Dani Juan (TRI CARIÑENA): 2h11'46'' (33'53''-1h02''25''-35'28'')
163. Jordi Olivella (TRI CARIÑENA): 2h17'41'' (30'21''-1h08'18''-39'02'')
176. Oscar Gómez (TRI CARIÑENA): 2h18'59'' (28'07''-1h10'12''-40'40'')
194. Rubén Santervas (TRI CARIÑENA): 2h21'43'' (33'15''-1h08'43''-39'45'')
306. Judith Lluent (TRI CARIÑENA): 2h45'25'' (34'46''-1h17'17''-53'22'')
310. Blanca Trenas (TRI CARIÑENA): 2h46'43'' (???)
326 Classificats
































































































































.

Crònica d'una nova 'olímpica' - Judith Lluent

Finalment un triatló amb les condicions meteo adequades, no va ploure, no va fer vent i la mar doncs la primera volta quasi una bassa d'oli i la segona una mica més mogudeta i amb corrent que et portava cap a llevant.
El Xavi Mora va fer l'Esprint, només el vaig poder veure a la sortida, i com no, quan m'animava en el sector de cursa, crec que si no hagués estat pels ànims no l'hauria acabat. Moltes gràcies Xavi i la resta que vareu animar també.
Prova Olímpica:
Sortida super puntual, encara m'estava posant les "ulleres" (algú ja sap perquè ho dic) i tothom ja estava dins l'aigua. Un bon tros corrent com podies i llavors a nedar, la primera volta al circuït va ser més fàcil, la mar escara estava força tranquil·la i no hi havia massa corrent, la segona volta ja va ser una altre cosa, quasi perdo la segona boia, vaig haver de rectificar trajectòria. El comentari de tots nosaltres va ser el mateix que la segona volta la mar no va ajudar gens.
El sector de bici, no era complicat, però els canvis de sentit amb corbes tancades requerien força destresa i després potència per a tornar agafar el ritme. Jo vaig fer 4 voltes sola doncs no trobava cap grup que anés al meu ritme, l'última volta ens varem posar d'acord amb una altra noia que pujava més bé que jo, ella feia les pujades i jo tirar a tope les baixades i la part de rodar. El Dani que anava com una moto, em va doblar a una velocitat descomunal a una de les pujades. Durant aquest sector ja començava a notar les conseqüències de l'encostipat, cada volta anava traient més mocs, ufff!!
Finalment el sector cursa, el que menys m'agrada i que em falta encara un munt d'entrenament!!.
M'ho vaig agafar a ritme pensant en poder acabar, la idea era anar a 5min/km (tranquilillo per tots vosaltres) per a mi tot un repte. Quan duia 2 km els pulmons no donaven més de si, estaven totalment congestionats com era d'esperar. Ja acabant la primera volta vaig veure al Xavi que m'animava, em feia fotos i es va posar a córrer en paral·lel tot motivant-me que tirés milles, i així ho vaig fer. Durant la segona volta i amb les ziga-zagues del circuït vaig anar-me creuant amb la Blanca i el Guillem (responsable de la Sala de musculació del gimnàs), cada vegada m'anaven retallant distància fins que els últims 300m el Guillem en va atrapar i em va animar a posar la resta del poc que em quedava per fer un "semi" esprint fins a meta.
METAAAA OLEEEEE!, ara a quin preu però, vaig estar crec que més de 5 minuts morta amb les pulsacions al cap i intentant eliminar el mocs que durant el trajecte no em deixaven anar més còmode.
A la Blanca li va faltar molt poc per atrapar-me, va córrer com una gasela, 41 min, jo no vaig assolir del tot l'objectiu que m'havia proposat, vaig fer 53 min. Cal a dir, que si no hagués estat per l'incident de les ulleres al sector de natació, hauria estat molt més endavant. Està a tope per Niça!!!!!!
Bé missió aconseguida, primer olímpic a la butxaca.

3 comentarios:

Ironcraig dijo...

Ostres Dani has fet un reportatge espectacular, quina passada, cada dia esteu millorant el tema reportatge dels tris. Seguim millorant.

Dani dijo...

Vinga company, a tope a Zarautz!!!, ja ens passaràs crònica i foto de Finisher...

robert mayoral dijo...

molta sort als provençalencs que aneu a NICE!