miércoles, 21 de octubre de 2009

GARMIN BARCELONA TRIATHLON - 18 octubre 2009

Barcelona va viure el passat diumenge la gran Festa del Triatló, bon punt final a una temporada molt farcida de competicions, que va comptar amb una petita representació de Cariñenus en la modalitat olímpica (la majoria ja havíem donat per acabada la temporada dues setmanes enrere) i una massiva participació d'uns 3.500 triatletes (i això tancant inscripcions unes quantes setmanes abans).
En aquest ÀLBUM-TRIBCN-DANI teniu un reportatge força complert, en alguns dels punts emblemàtics de la ciutat, amb les fotos dels mega-cracks (Gómez Noya, Cesc Godoy, Xavi Llobet, Santi Pellejero, Jodie Stimpson, Radka Vodickova, Eva Ledesma, etc...), dels no tant cracks, i unes quantes fotos espectaculars (per no dir 'acollonidores') de les entrades a l'aigua en les curses sprint i super-sprint (pobrets els que s'iniciaven, jeje...); els nostres companys de l'olímpic ho van tenir una mica complicat en les sortides de les 8h (segons em van explicar), però a les 11.30h (sortides sprint) la mar encara devia estar més mogudeta..., més d'un/a es va donar la volta després de ser 'engollit' per les onades (les fotos parlen per si soles).
Continuo pensant que amb lo massificat que està aquest triatló (i quan acabes de fer un IM), més val mirar-s'ho des de fora, jo almenys m'ho vaig passar pipa, més que si l'hagués fet, jeje... (el circuit ciclista tenia el seu perill amb tanta gent, de fet hi va haver varies caigudes...).
Enhorabona als Cariñenas, tots ho vau fer força bé!!!, ara a descansar una mica i a carregar piles per la temporada vinent!.
.
Els/les mega-cracks...
Godoy, Llobet i Pellejero en el cap de cursa del sector ciclista...
Els mega-cracks i dominadors de la proba (Godoy, Llobet i Gómez Noya en relleus) just després de passar per l'Arc de Triomf...
Les mega-cracks (podium femení: Stimpson, Vodickova, Ledesma), en el mateix punt, avituallant...
Primer equip de relleus: Rivera-Elgezabal-Gómez Noya, tot un luxe tenir-los a casa...
.
I a continuació, els mega-cracks Cariñenas...
Edgar Ferrer (2:07:00). Podeu veure crònica més abaix...
Jordi 'Catxetty' (2:10:23)
Xavi Garcia (2:15:38)
Blanca Trenas (2:34:52)
... amb els amics Alberto i Sergi
Blanca estava molt contenta, dues setmanes després del bon resultat del Challenge Calella, gran final de temporada!!!.
.
Sortides Sprint i super-sprint:
... fins i tot jo em vaig remullar els peus, jeje... A continuació, una selecció d'imatges 'espectaculars' que no veiem molt sovint en els nostres triatlons (els socorristes i barquetes de control van tenir bastanta feina)...

Crònica d'Edgar

Hola a tothom. Com ja sabeu, el passat diumenge es va disputar la darrera triatló d'enguany. La triatló internacional de Barcelona, que tot i ser la més internacional d'Espanya, no necessàriament és la que te més nivell tot i l'assistència d'alguns professionals. Per a mi era un bon objectiu, a més d'una gran motivació donat que ja havia assistit algun any com a espectador i el cert és que m'entraven ganes de disputar aquest tipus de proves. Va ser precissament l'any passat a BCN que vaig decidir començar a entrenar les triatlons. El cert és que aquesta 1a temporada com a triatleta m'ho he passat en gran, he pogut disfrutar tant de les carreres com dels companys, i és per això que havia de finalitzar la temporada amb una bona actuació. Vaig intentar preparar-ho tot bé, que cap detall se'm passés per alt i després tenir queixes... Arrivo tocats 3 quarts de 7 i ja em trobo al Xavi Garcia als boxes. Sabia que el Jordi i la blanca havien de voltar per allà, amb una ullada no vaig aconseguir veure'ls, així que em centro en prepar el material per deixar-ho tot al seu lloc. Una vegada preparat tot començem a escalfar suaument el Xavi i jo, els carrils de boxes eren tant llargs que quasi podiem escalfar allà mateix.. A continuació ens posem el mono, i cap al mar... allà ens trobem tots els representants del Cariñena team; Jordi, Blanca, Xavi i jo (Edgar). No m'enrecordo ni que vam parlar, alguna tonteria suposo, la qüestió era la mar..i collons com estava. Potser ones de fins a 2 metres, però a mi això... total, haviam de competir igualment. Al agua pato, vaja.. a la primera onada perdo les ulleres.. merda, començen els nervis (hauré de nedar sense ulleres.. i com es fa això??), surto a la bora del mar, me'l quedo mirant, esperant... siiiiii, mira!! ja tenim les ulleres de nou surant... ràpid les agafo i res, a esperar la sortida. La sortida es va demorar força, ja no vaig veure a cap cariñena però sabia que al Xavi me'l trobaria a la transició.. sempre sortim junts en la natació (bé, em treu 3 segons aprox.) Sortida!! D'aquest 1er sector només recordo que no tenia força als braços, últimament havia perdut pes i potser una mica de força.. que hi farem. Em desvio.. nedo sol... buf , que xungo és nedar al mar. Bueno, arrivem a boxes i com no , ei Xavi!!! El Xavi em diu que em seguirà en bici.. jo esperava que fos així, però vaig sortir cardant-li fort, havia de remuntar a més de 200 persones.. Al Jordi no el vaig veure en aquests dos primers sectors, clar, neda millor que jo i pilla grupeta... Vaig haver de fer els primers 10km a tope, després , juntament amb un altre paio ja vam fer la resta.. al final mitja de quasi 40 km/h, no sabia com em respondrien les cames després. Ràpida transició i a còrrer tant com pugui, surto molt fort, a 3'40''m/km, però decideixo baixar el ritme no sigui que m'entri el flato de rigor que m'entra a les tri olímpiques. Quan vaig per la ciutadella comença a entrar-me el flato, ja abans m'estava avisant, però jo no feia cas, així que vaig haver d'apretar-me bé amb la ma.. La cosa nava a pitjor, així que decideixo parar i aplicar el truc que em va ensenyar la mestra Eli, apreta fort, tira cap endavant el cos, i buida't d'aire els pulmons, i... voila!!! Nada por aquí, nada por allà!! fantastic havia desaparegut totalment, doncs vinga a còrrer de nou... Just a la sortida de la ciutadella em trobo al Jordi entrar... Joder Jordi, quin carreron! Ens saludem.. Passo per l'arc del Triom, on ens esperava el Dani per animar i fer les fotos pertinents, tot just allà ja començo a notar que em falta l'aire.. putos pulmons! m'entra flato de nou, aquesta vegada als dos costat!! merda, torno a parar per fer el truquet i vinga, de nou a agafar el ritme però , quan me n'adono ja estic a recta de meta, doncs ale , a esprintar tant com es pugui... i bé , bon temps tot i el parcial tant dolent de la natació. Jordi arriva 3' més tard, tb molt bé per ell que ha fet , juntament a la Blanca, una temporada super espectacular. El xavi finalment va cedir 8 minuts respecte mi, però molt millor que les seves previsions, un magnific temps i una molt bona temporada, recordeu que el xavi ha fet enguany alguna triatló de llarga distància com la de Balaguer. La seva regularitat és força notable, i la seva presència s'agraeix.Un dia per recordar.Per altra banda, aquesta serà la meva única crònica donat que per qüestions de feina i personals m'he traslladat a Terrassa a viure. Ara ja estic a la secció de triatló de Terrassa i espero que la propera temporada ens podem veure a les competicions tot sovint, encara que ara com a rival. Una abraçada per tothom.

1 comentario:

Anna dijo...

Impressionants imatges!!!, a més d'anar bé a les curses veig que també vas bé amb la fotografia.
Molt xulo el blog!. Enhorabona per la bona temporada i per ser Finisher de nou a Calella!.
Petons