domingo, 20 de julio de 2008

Triatló B de Banyoles - 29 juny 2008

Una setmana després del dur IM de Niça, encara van quedar forces per fer un seguiment fotogràfic exhaustiu en tot el sector de bici (80kms)... En el següent àlbum teniu el reportatge complert, també natació i cursa a peu: AlbumBanyolesB (i unes fotos amb els companys del Jovent i amb la meva amigueta Bàrbara, que cada dia està més preciosa i més gran, la filla del col.lega d'IM's Joan Cortés). Tot i que tocava descans, crec que m'hagués anat força bé aquest llarga distància, vamos, en bici anava com una moto i amb les cames ja del tot recuperades..., però de tant en tant també es gaudeix mirant-ho des de fora i animant i donant suport als teus.

El que podia haver estat un dia explèndid del triatló (Banyoles ja és tot un clàssic, sobre tot en distància olímpica, amb uns recorreguts i uns paratges força macos que conviden a la pràctica d'aquest esport), va acabar tenint un final tràgic i es va cobrar la vida d'un dels participants (just després d'acabar la cursa), un company del C.T. Granollers. Hi ha coses que mai arribarem a entendre perque rebassen els límits del que no és just...; tristement la vida està plena d'injustícies i aquesta ens ha colpejat molt durament a tota la família del triatló, independentment que molts de nosaltres no vam arribar a conèixer a l'amic Toni... Ara més que mai, però, ens sentim units a la seva família i als companys del Triatló Granollers; ara és quan més toca ser forts i continuar amb aquesta cursa, la cursa de la vida... Molts ànims i una forta abraçada!!!, amics i familiars d'en Toni, de part de tots els companys del Triatló Cariñena.

Aquesta foto va dedicada a ell, en la seva memòria (coronant l'alt d'Esponella junt al nostre company Óscar, crec que és ell per la foto que vaig poder veure al blog del CT Granollers).

Crònica de Xavi Ensenyat




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
III TRIATLÓ B BANYOLES
Tot perd importància quan perdem un company com el Toni Garcia (Granollers) a una cursa que fou molt dura. Des d'aquestes línies volem acompanyar en el sentiment als seus familiars, amics i a tota la gent del triatló.
En un dia molt calurós (38 graus al sector de cursa a peu) que fou històric per al futbol espanyol, vaig completar la segona distància B de la meva vida (2.200-80-20). A les 8.30 ens vam tirar tots al llac. Vaig anar a roda (també ho faig al sector aquàtic, je je), o millor dit, als peus del Miki, fàcilment reconeixebles des de lluny perque els creua moltíssim (això ho hauràs de millorar de cara a l'any vinent). Així vaig fer tota la primera volta i, a la segona, vaig marxar uns metres per davant per arribar a la T1 amb uns segons d'avantatja (és el primer cop que surto de l'aigua per davant del Miki, je je). Però la bici (tot el recorregut era trencacames sense drafting permés) va ficar les coses al seu lloc. El Miki em passar com una locomotora i ja no el vaig veure més. Està clar que a ell li beneficia el fet de no poder anar a roda perque té una potència extraordinària. A mi, en canvi, em perjudica no poder 'xupar' i que la cursa sigui una crono de 80 km. en contes de una cursa tàctica. Després vaig passar a Oscar XL, que al darrer sector va aconseguir retallar-me una miqueta. Lo curiós de la bici fou que la mateixa gent que em passava acoplada i amb 'pepinos' de més de 6.000 euros a les baixades i en algun fals pla (a banyoles no hi ha pla), després eren carn de canó quan la carretera anava cap amunt. En qualsevol cas, m'ho vaig prendre amb calma perque quedava el pitjor.I així fou. A la cursa a peu ja vaig nota de seguida que la cosa no anava bé. Vaig pagar la QH de la setmana anterior i sobretot l'esguinç de tormell que no m'havia deixat entrenar durant 11 dies a la setmana que en teoria era de càrrega. Vaig veure molt líquid i vaig arribar com vaig poder a meta. La conclusió és que la llarga distància és un bon entreno per a mi però com a competició se'm fa massa llarg. Després, ens vam quedar a dinar de 'tappering' per allà el Miki, Oscar, un servidor i el Dani, que ens va venir a donar suport i a fer fotos.

























































.
.
.
.
.
.
.


CLASSIFICACIÓ
1. Marc Trias (Triatló Manresa) 3.50.42 31.08 2.08.28 1.11.06
6. Alex Carreras (Picornell) 3.59.04 42.30 2.00.35 1.15.59
69. Miquel Lapedriza (Cariñena) 4.27.49 47.04 2.08.20 1.32.25
133. Xavier Martín (Cariñena) 4.50.16 46.41 2.22.00 1.41.35
149. Óscar Gómez (Cariñena) 4.55.18 45.38 2.29.10 1.40.30
FIns 251 classificats + 17 retirats

No hay comentarios: